کد خبر : 25305
دیدگاه‌ها برای مردم در هر شرایطی وفادار به انقلاب و آرمان‌های آن هستند بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 بهمن 1398 - 11:30
-

مردم در هر شرایطی وفادار به انقلاب و آرمان‌های آن هستند

ایسنا نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم وفاداری خود نسبت به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی را در هر شرایطی حفظ می‌کنند. رمضانعلی سبحانی‌فر با اشاره به وفاداری مردم به انقلاب و آرمان‌های آن اظهار کرد: شاید نارضایتی‌هایی در سطح جامعه وجود داشته باشد اما مسائل ملی مانند ۲۲ بهمن و شرکت

ایسنا

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم وفاداری خود نسبت به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی را در هر شرایطی حفظ می‌کنند.

رمضانعلی سبحانی‌فر با اشاره به وفاداری مردم به انقلاب و آرمان‌های آن اظهار کرد: شاید نارضایتی‌هایی در سطح جامعه وجود داشته باشد اما مسائل ملی مانند ۲۲ بهمن و شرکت در انتخابات را نباید به این مسائل گره زد.

وی افزود: توجه دشمنان ما به این جلب شده که ببینند امروز چه اتفاقی رخ می‌دهد و مشارکت مردم چگونه است، شرکت در انتخابات را به‌عنوان شاخص پشتیبانی نظام می‌دانند، بنابراین مردم برای حفظ امنیت، اعتلا و استقلال کشور حضور پررنگ و مؤثری را در راهپیمایی ۲۲ بهمن رقم زدند.

این عضو فراکسیون امید تأکید کرد: مردم اگر نسبت به عملکرد مسئولان انتقاد یا گلایه‌ای داشته باشند آن را به پای انقلاب نمی‌گذارند و وفاداری خود را نسبت به ارزش‌ها و آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی در هر شرایطی حفظ می‌کنند.

وی تأکید کرد: البته امیدواریم مسئولان نیز تلاش کنند تا اگر نارسایی و نارضایتی در بخشی وجود دارد آن را برطرف کرده و موجب آرامش و رضایت بیشتر مردم شوند.

سبحانی‌فر با اشاره به اینکه مردم باید بدانند حضور  آن‌ها در راهپیمایی چه تأثیری داشته و چه نتایجی را برای کشور در پی دارد، تصریح کرد: دشمنان وقتی پایداری و استقامت مردم به نظام و انقلاب اسلامی را ببینند نسبت به فشارهایی که علیه ما وارد می‌کنند ناامید می‌شوند و در نهایت شاهد به زانو درآمدن استکبار در مقابل مقاومت خواهیم بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.