کد خبر : 31357
دیدگاه‌ها برای مرغ تولیدی مازاد در خراسان رضوی خریداری می‌شود بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 خرداد 1401 - 18:29
-

مرغ تولیدی مازاد در خراسان رضوی خریداری می‌شود

مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: مرغ تولیدی مرغداری‌ها در صورت مازاد با تمهیدات اندیشیده شده، توسط شرکت پشتیبانی امور دام خریداری می‌شود. دکتر جواد اعلمی روز دوشنبه در نشست تودیع و معارفه رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان سبزوار افزود: مرغ مازاد با قیمت مصوب از تولیدکنندگان خریداری می‌شود و نگرانی از این بابت وجود ندارد. وی

مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: مرغ تولیدی مرغداری‌ها در صورت مازاد با تمهیدات اندیشیده شده، توسط شرکت پشتیبانی امور دام خریداری می‌شود.

دکتر جواد اعلمی روز دوشنبه در نشست تودیع و معارفه رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان سبزوار افزود: مرغ مازاد با قیمت مصوب از تولیدکنندگان خریداری می‌شود و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

وی ادامه داد: مراکز پرورش مرغ گوشتی به میزانی که جوجه‌ریزی کرده و به تولید برسانند، در صورتی که اضافه بر نیاز بازار باشد می‌توانند جهت فروش آن به شرکت پشتیبانی امور دام اقدام کنند.

مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی تصریح کرد: مرغ‌های فاسدی که در روزهای اخیر کشف و نابود شد، به مسایل اخیر و تخلف‌های رخ داده در حوزه مرغ ارتباطی ندارد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار سبزوار نیز در این نشست گفت: این شهرستان با تولید حدود ۲۰ میلیون قطعه مرغ رتبه نخست تولید طیور را در استان خراسان رضوی دارد و همچنین در حوزه تولید ماهی رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

حسین فیض آبادی افزود: صداقت، مردمداری و تسلط به امور در مجموعه دامپزشکی سبزوار باعث شد که امنیت غذایی در حوزه دام و طیور این شهرستان در سطح بالایی قرار گیرد.

رئیس پیشین دامپزشکی سبزوار نیز گفت: رونق صنعت طیور در این شهرستان می‌توانست فرصتی برای سودجویان باشد که با فعالیت دامپزشکی و همکاری دستگاه‌های مربوطه، موارد تخلف برای تامین امنیت غذایی مردم پایش، شناسایی و برخورد مقتضی انجام شد.

ولی الله جغتایی که سابقه ۲۵ سال فعالیت در حوزه دامپزشکی سبزوار را دارد، فزود: در این مدت پرونده‌های مختلفی از شناسایی، افشاء و برخورد با متخلفان در حوزه مختلف از جمله انواع داروهای تقلبی و یا تاریخ مصرف گذشته در این شهرستان به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: هم اکنون تعداد ۱۰۰ نفر نیرو در گروه‌های مختلف بخش خصوصی مشغول به واکسیناسیون و نظارت بر موارد مختلف در حوزه دام و طیور هستند.

جغتایی تصریح کرد: هم‌اکنون بیش از ۶۰ مرکز خوراک دام و طیور، ۱۳ داروخانه و ۶ واحد آزمایشگاهی در کنار مراکز بخش خصوصی در شهرستان سبزوار فعال هستند.

در این  جلسه از خدمات دکتر ولی‌الله جغتایی در دوران مسئولیت قدردانی شد و برات‌الله زیدآبادی به عنوان رئیس جدید دامپزشکی سبزوار معارفه شد. دکتر زیدآبادی سابقه ریاست دامپزشکی شهرستان خوشاب را در کارنامه خود دارد. همچنین جغتایی نیز به عنوان رئیس دامپزشکی شهرستان ششتمد فعالیت خواهد کرد.

اکنون ۵۰۰ فروشگاه، ۶ کارگاه بسته‌بندی و کشتارگاه و  ۵۹ واحد عرضه کباب، سالن غذاخوری و آشپزخانه در شهرستان سبزوار فعالیت دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.