کد خبر : 20992
دیدگاه‌ها برای مرمت خانه‌‌های محروم روستایی توسط دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 تیر 1398 - 10:59
-

مرمت خانه‌‌های محروم روستایی توسط دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

آنا مسئول بسیج دانشجویی تربت‌حیدریه گفت: احداث و مرمت منازل مناطق محروم شهرستان سبزوار در اولویت برنامه‌های گروه جهادی دانشجویان دانشگاه آزاداسلامی واحد تربت‌حیدریه است. محمدعلی یعقوبی صبح امروز در مراسم اعزام گروه جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تربت‌حیدریه به مناطق محروم شهرستان سبزوار اظهار کرد: این گروه جهادی دانشجویان به نام «دانشجوی شهید مجید

آنا

مسئول بسیج دانشجویی تربت‌حیدریه گفت: احداث و مرمت منازل مناطق محروم شهرستان سبزوار در اولویت برنامه‌های گروه جهادی دانشجویان دانشگاه آزاداسلامی واحد تربت‌حیدریه است.

محمدعلی یعقوبی صبح امروز در مراسم اعزام گروه جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تربت‌حیدریه به مناطق محروم شهرستان سبزوار اظهار کرد: این گروه جهادی دانشجویان به نام «دانشجوی شهید مجید ذباح» دانشگاه آزاد اسلامی تربت‌حیدریه متشکل از ۱۹ جهادگر بسیجی، اردوی جهادی بسیج سازندگی را به مدت یک هفته در منطقه روستای روداب از توابع سبزوار برگزار می‌کنند.

وی مهم‌ترین عرصه فعالیت این گروه را عمران و آبادانی و فرهنگی اجتماعی عنوان کرد و افزود: احداث و مرمت منازل مردم محروم روستا در اولویت برنامه‌های این گروه جهادی گنجانده شده است.

مسئول بسیج دانشجویی تربت‌حیدریه با بیان اینکه فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی از دیگر برنامه‌های این گروه است، گفت: ۳۸ جهادگر در دو گروه جهادی منتظران خورشید از سایر دانشگاها و مراکز آموزش عالی شهرستان به همراه ۱۹ جهادگر دانشگاه آزاداسلامی واحد تربت‌حیدریه به سرپرستی احسان خراسانی از دانشجویان این واحد دانشگاهی در عرصه‌های عمران و آبادانی، بهداشت و درمان، فرهنگی و اجتماعی فعالیت خواهند داشت.

یعقوبی هدف اصلی از برگزاری این اردوها را علاوه بر محرومیت‌زدایی، رساندن پیام انقلاب اسلامی به مناطق دور دست عنوان کرد و افزود: اردوهای جهادی فرصت مناسبی برای تبیین و ترویج اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی است که می‌توان با اقدام جهادی و کار گروهی به این مهم سرعت بخشید.

تجدید میثاق و ذکر فاتحه در مزار پنج شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.