کد خبر : 22372
دیدگاه‌ها برای مرکز فوریت‌های پزشکی سبزوار تقویت شد بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 شهریور 1398 - 13:39
-

مرکز فوریت‌های پزشکی سبزوار تقویت شد

ایرنا ناوگان و امکانات مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان سبزوار با افزایش سه دستگاه آمبولانس پیشرفته و مجهز اورژانس تقویت شد. سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی سبزوار در همایش پدافند غیرعامل این شهرستان گفت: سه دستگاه آمبولانس جدید اورژانس به مأموریت‌های امداد جاده‌ای اختصاص یافتند.   عباس کافی افزود: با توجه به افزایش آمار حوادث جاده‌ای

ایرنا

ناوگان و امکانات مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان سبزوار با افزایش سه دستگاه آمبولانس پیشرفته و مجهز اورژانس تقویت شد.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی سبزوار در همایش پدافند غیرعامل این شهرستان گفت: سه دستگاه آمبولانس جدید اورژانس به مأموریت‌های امداد جاده‌ای اختصاص یافتند.  

عباس کافی افزود: با توجه به افزایش آمار حوادث جاده‌ای در ماه شهریور تمامی کادر  عملیاتی، ستادی و آمبولانس‌های اورژانس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به لحاظ جاده‌ای و هوایی آماده فعالیت است و در اسرع وقت به بیماران و مصدومان خدمات ارائه می‌کنند.  

وی ادامه داد: برای ارائه خدمات به مصدومان حوادث جاده‌ای هماهنگی مؤثری بین مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی و دیگر نهادها شامل پلیس‌های راه و راهنمایی و رانندگی، جمعیت هلال‌احمر و اداره راهداری وجود دارد.  
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی سبزوار گفت: در صورت وقوع حوادثی با بیش از ۱۰ مجروح جهت خدمات‌رسانی مطلوب بلافاصله  تیم بحران شهرستان تشکیل می‌شود. مطابق «آئین نامه ساماندهی پوشش فراگیر فوریتهای پزشکی» زمان استاندارد رسیدن بر بالین بیمار در داخل شهر هشت دقیقه و در جاده‌ها کمتر از ۱۵ دقیقه است. هم‌اینک این زمان برای رسیدن بر بالین بیمار در داخل شهر سبزوار پنج دقیقه و در جاده‌های شهرستان کمتر از ۹ دقیقه است.

همایش پدافند غیرعامل با محور سایبری و هدف مصون‌سازی فضای سایبری و زیرساخت‌های آن در سبزوار برگزار شد.

۲۶ مرکز اورژانس شهری و روستایی با ۲۹ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک دستگاه موتور آمبولانس و یک بالگرد به حادثه دیدگان و بیماران در شهرستان سبزوار خدمات اورژانسی و درمانی ارائه می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.