کد خبر : 20136
دیدگاه‌ها برای مزار ۱۲ شهید در شهر ششتمد سبزوار نیازمند بهسازی است بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 18 خرداد 1398 - 12:47
-

مزار ۱۲ شهید در شهر ششتمد سبزوار نیازمند بهسازی است

ایثار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار گفت: شهرستان سبزوار ۳۱گلزار تک مزاری دارد که ۱۲ گلزار تک مزاری واقع در بخش ششتمد است که نیازمند بهسازی می باشد. مهدی محتشم یکشنبه ۱۲ خرداد در کارگروه ساماندهی گلزار شهدای روستاهای برازق و شامکان بخش ششتمد از توابع شهرستان سبزوار گفت: ضرورت ساماندهی گلزار شهدا و حفظ

ایثار

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار گفت: شهرستان سبزوار ۳۱گلزار تک مزاری دارد که ۱۲ گلزار تک مزاری واقع در بخش ششتمد است که نیازمند بهسازی می باشد.

مهدی محتشم یکشنبه ۱۲ خرداد در کارگروه ساماندهی گلزار شهدای روستاهای برازق و شامکان بخش ششتمد از توابع شهرستان سبزوار گفت: ضرورت ساماندهی گلزار شهدا و حفظ و نگهداری مطلوب آن نیازمند تعامل همه دستگاه ها است.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار افزود: همه دستگاه های اجرایی این بخش که با ساماندهی گلزار شهدا بطور مستقیم و یا غیرمستقیم در ارتباط هستند باید در شرح وظایف و برنامه های سالانه خود مسئله ساماندهی گلزار شهدا را که اکنون در حال اجرا است را  باید با دقت پیگیری کنند.
وی با قدردانی از همکاری بخشداری ها و دیگر ادارات شهر ششتمد در اجرای ساماندهی گلزار شهدای دو روستای برازق و شامکان گفت: تا پایان سال افتتاح پروژه این دو گلزار با حضور خانواده های شهدا و ایثارگران مسئولان شهر ششتمد انجام خواهد شد.
محتشم در ادامه با بیان اینکه شهرستان سبزوار ۴۳ گلزار شهدای تک مزاری دارد که باید با مشارکت بخشداری ها و دهیاری ها شهرستان بازسازی شود، گفت: برای هر گلزار حدود ۱۰۰ میلیون ریال اعتبار نیاز است و هم اکنون بهسازی تعدادی از گلزارهای تک مزاری از محل اعتبارات تملک دارایی های سال ۱۳۹۷ و مشارکت بخشداری ها و دهیاری ها شروع شده است که امیدواریم در اسرع وقت به اتمام برسد.
وی با اشاره به اینکه ۱۲ گلزار شهدای تک مزاری در بخش ششتمد می باشد، افزود: ترمیم ۵گلزار به پایان رسیده و ۷ گلزرا تک مزاری دیگر نیازمند بهسازی است که امیدواریم با همکاری مسئولان این بخش هرچه سریعتر به پایان رسد.
پیش سخنان رئیس بنیاد سبزوار، مجید کریمی بخشدار شهر ششتمد طی سخنانی با اشاره به اینکه ما مدیون خون شهدا هستیم، گفت: ساماندهی مزار شهدا با تلاش دستگاه های اجرایی بخش ششتمد با جدیت پیگیری خواهد شد تا در اسرع وقت به سرانجام برسد.
وی با تاکید برآماده بودن دستگاه های اجرایی شهر ششتمد که با مسئله ساماندهی گلزار شهدا در ارتباط هستند، افزود: کلیه دستگاه های خدمات رسان همچون ادارات شهرداری، آب و فاضلاب روستایی، برق و گاز موظف اند در خصوص ساماندهی گلزارهای شهدای بخش ششتمد همکاری همه جانبه را بنیاد شهید و امور ایثارگران داشته باشند.
در پایان برخی از مشکلات گلزارهای شهدای روستای برازق و شامکان و شهدای تک مزاری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
گفتنی است شهرستان سبزوار ۹۴۷ شهید، ۳۱۵۶ جانباز و ۲۶۵ آزاده را تقدیم نظام اسلامی کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.