کد خبر : 13401
دیدگاه‌ها برای مسئولان سبزوار به فکر مشکلات خبرنگاران باشند بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مرداد 1396 - 9:45
-

مسئولان سبزوار به فکر مشکلات خبرنگاران باشند

سبزواریان: رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر سبزوار گفت: از مسئولان انتظار می رود نسبت به حل مشکل بیمه، معیشت و مسکن خبرنگاران توجه جدی داشته باشند. مهدی مقصودی شامگاه سه شنبه در مراسم روز خبرنگار، افزود: اصحاب رسانه به عنوان منادیان عرصه اطلاع رسانی و پل ارتباطی بین مردم و مسئولان نقش موثری در

سبزواریان: رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر سبزوار گفت: از مسئولان انتظار می رود نسبت به حل مشکل بیمه، معیشت و مسکن خبرنگاران توجه جدی داشته باشند.

مهدی مقصودی شامگاه سه شنبه در مراسم روز خبرنگار، افزود: اصحاب رسانه به عنوان منادیان عرصه اطلاع رسانی و پل ارتباطی بین مردم و مسئولان نقش موثری در پیشرفت جامعه دارند.

مهدی مقصودی افزود: رسانه رکن چهارم دموکراسی است که نقش بسیار مهمی در عرصه سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ایفا می کند.

وی ادامه داد: شهرستان سبزوار جایگاه مناسبی در حوزه رسانه دارد چنانکه در حوزه کودک، خانواده و احراب سیاسی نیز دارای نشریه است که تقویت آن نیاز به همراهی دستگاههای اجرایی دارد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار هم در این مراسم گفت: نقد منصافه عملکرد دولت از سوی رسانه ها یک فرصت و اثر بخش است.

احمد برادران افزود: اصحاب رسانه با انتقال اخبار صحیح و انعکاس نارسایی ها کمک رسان دستگاههای حاکمیتی و اجرایی کشور هستند.

وی با اشاره به اینکه امروز مهمترین استراتژی و برنامه عملیاتی دشمن ناامید کردن مردم از دستاوردهای انقلاب و نظام است، ادامه داد: رسانه ها جهت تنویر افکار عمومی و آگاه رساندن به مردم نقش بی بدیلی دارند.است

فرماندار سبزوار گفت: سیاه نمایی خدمات نظام طی چهار دهه ترفند استکبار است تا مردم را نسبت به آینده نظام اسلامی بدبین کند.

برادران افزود: هر چند نظام اسلامی عاری از خطا و اشتباه نیست اما دستاوردهای نظام و دولت در حوزه های مختلف در مقایسه با قبل از انقلاب اسلامی بی نظیر است.

وی گفت: رسانه ها به عنوان سرمایه اجتماعی و یک فرصت نقش تاثیر گذاری در کاهش آسیب های اجتماعی دارند.

گفتنی است در این مراسم از تعدادی از خبرنگاران سبزوار تقدیر شد.

منبع: روابط عمومی شهرداری سبزوار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.