کد خبر : 1395
دیدگاه‌ها برای مسئولین باید برای فضای ناامنی شهر از مردم عذر خواهی کنند بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 11:07
-

مسئولین باید برای فضای ناامنی شهر از مردم عذر خواهی کنند

سبزواریان.کام: نایب رئیس شورای شهر سبزوار گفت:فضای نا امنی به وجود آمده در شهر نیازمند پیگیری ویژه است و در صورت مقصر بودن مسئولین درایجاد این فضا، باید از مردم به خاطر اتفاقات ناگوار از مردم عذر خواهی کنند. به گزارش سبزوار آنلاین مسعود پسندیده طی سخنانی در هشتادمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی سبزوار

pasandidehسبزواریان.کام: نایب رئیس شورای شهر سبزوار گفت:فضای نا امنی به وجود آمده در شهر نیازمند پیگیری ویژه است و در صورت مقصر بودن مسئولین درایجاد این فضا، باید از مردم به خاطر اتفاقات ناگوار از مردم عذر خواهی کنند.

به گزارش سبزوار آنلاین مسعود پسندیده طی سخنانی در هشتادمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی سبزوار اظهار کرد: متاسفانه قتل یک جوان طی روزهای اخیر یکبار دیگر فضای نا امنی توسط اراذل و اوباش در سبزوار را به وجود آورد که قابل تامل است.

عضو شورای سبزوار با اشاره به اتفاقات ناگواری دیگری در این زمینه طی ماه های گذشته افزود: متاسفانه مسئولین در ارائه آمارهای این ناهنجاری های اجتماعی به صورت آگاهانه یا به دلایل امنیتی چشم پوشی می کنند که بنده به عنوان یک شهروند ابراز تاسف می کنم.

پسندیده با تاکید بر تلاش تامین امنیت از سوی همه مسئولان تصریح کرد: بنده در هنگام رانندگی به کررات موتور سوار و ترک نشین آن که شمشیر یا تبر به دست بوده اند را دیده ام که از جلو ماشین من عبور کرده اند که متاسفانه هریک از آنها می توانند اتفاق ناگواری را برای شهروندان به وجود آورند.

منتخب مردم در پارلمان شهری سبزوار در ادامه بر ورورد شورای شهر در این مسائل تاکید کرد و اضافه کرد: متاسفانه برخی از مسولین دستگاه ها و نهادهای مردمی، اجتماعی و فرهنگی سبزوار هم مقصر هستند و غفلت آنان در ایجاد ناهنجاری های اجتماعی موثر بوده است.

پسندیده با بیان اینکه پیگیری و برنامه ریزی اعضاء شورای شهر در این زمینه ها نیز می تواند در بهبود فضای امنیتی شهر تاثیر گذار باشد از فرماندار و دادستان سبزوار خواست که پیگیری ویژه ای در این رابطه داشته باشند.

علی ارغیانی در پایان صحبت پسندیده ضمن تاکید سخنان وی گفت: بحث امنیت یکی از مسائل مهم هر شهر است.

وی گفت: نقش امنیت بر هیچ یک از اعضای شورای شهر پوشیده نیست و در صورت توافق اعضاء کمیسیون ایثارگران می تواند بخش امنیت را هم پوشش دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.