کد خبر : 21607
دیدگاه‌ها برای مسابقات بسکتبال منطقه‌ای کشور در سبزوار آغاز شد بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مرداد 1398 - 21:39
-

مسابقات بسکتبال منطقه‌ای کشور در سبزوار آغاز شد

ایرنا مسابقات بسکتبال جام شهید یونس خوش‌بین با حضور هفت تیم از استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی به میزبانی سبزوار آغاز شد. رئیس هیئت بسکتبال سبزوار در حاشیه این مسابقات گفت: در این دوره از مسابقات تیم‌های جوانان فرش مشهد، آراکس مشهد، هیئت بسکتبال تربت‌حیدریه، کسرای نیشابور، نوجوانان فرش مشهد، هیئت بسکتبال تربت‌حیدریه و

ایرنا

مسابقات بسکتبال جام شهید یونس خوش‌بین با حضور هفت تیم از استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی به میزبانی سبزوار آغاز شد.

رئیس هیئت بسکتبال سبزوار در حاشیه این مسابقات گفت: در این دوره از مسابقات تیم‌های جوانان فرش مشهد، آراکس مشهد، هیئت بسکتبال تربت‌حیدریه، کسرای نیشابور، نوجوانان فرش مشهد، هیئت بسکتبال تربت‌حیدریه و پیوند پایای بجنورد با یکدیگر رقابت می‌کنند.

مهدی کوشکی افزود: مسابقات بسکتبال جام شهید یونس خوش‌بین در دو گروه چهار و سه تیمی به مدت چهار روز در سالن تختی سبزوار برگزار می‌شود و تیم اول و دوم هر گروه راهی مرحله بعدی این مسابقات می‌شوند.
وی اضافه کرد: این مسابقات با همکاری هیئت بسکتبال سبزوار در حال برگزاری است و هفت داور استانی قضاوت مسابقات را بر عهده دارند.

رئیس هیئت بسکتبال سبزوار ادامه داد: مسابقات بسکتبال جام شهید یونس خوش‌بین با هدف ایجاد فضای رقابتی بین  شهرستان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی و گرامیداشت این  شهید خلبان برگزار می‌شود.

 جامعه بسکتبال سبزوار ۷۰ نفر بازیکن در رده‌های سنی مختلف نونهالان، نوجوانان، جوانان و  بزرگسالان دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.