کد خبر : 30752
دیدگاه‌ها برای مسابقات تیراندازی با کمان سنتی در سبزوار برگزار شد بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 اسفند 1400 - 18:54
-

مسابقات تیراندازی با کمان سنتی در سبزوار برگزار شد

 رئیس هیئت تیراندازی با کمان سبزوار گفت: مسابقات رشته “کمان سنتی” گرامیداشت یاد و خاطره هزار و ۶۰۰ شهید دیار سربداران در مجموعه ورزشی شهید مطهری این شهرستان برگزار شد. مرضیه آتش افروز با بیان اینکه سبزوار قطب رشته ورزشی “کمان سنتی” خراسان رضوی است افزود: این مسابقات با حضور ۳۱ کماندار در رده‌های سنی

 رئیس هیئت تیراندازی با کمان سبزوار گفت: مسابقات رشته “کمان سنتی” گرامیداشت یاد و خاطره هزار و ۶۰۰ شهید دیار سربداران در مجموعه ورزشی شهید مطهری این شهرستان برگزار شد.

مرضیه آتش افروز با بیان اینکه سبزوار قطب رشته ورزشی “کمان سنتی” خراسان رضوی است افزود: این مسابقات با حضور ۳۱ کماندار در رده‌های سنی مختلف در مسافت های ۱۰، ۱۵ و ۲۰ متر و در سه وضعیت ایستاده، به زانو و به پشت طی ۲ روز برگزار شد.

وی ادامه داد: در این مسابقات در بخش بانوان و رده سنی نونهالان بهار کوشکی، کیانا شرفی نسب و دیانا آتش افروز و در رده سنی آزاد یگانه چاه ستاره، زهرا چروی و ثمین بید خوری به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان سبزوار گفت: همچنین در بخش مردان در رده سنی نونهالان محمدپارسا احمدی، ایلیا کوشکی و محمد صادق نودهی و در رده سنی نوجوانان ابوالفضل کوشکی، میلاد رهبر و  امیر محمد نوباغی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

وی افزود: شهرستان سبزوار مدال آوران بسیار در رشته کمان سنتی دارد و هم اکنون حدود ۳۰ کماندار حرفه‌ای در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در ۲ گروه مردان و زنان در این شهرستان فعالیت دارند.

آتش افروز ادامه داد: با اینکه سبزوار به عنوان قطب رشته ورزشی “کمان سنتی” در خراسان رضوی شناخته می‌شود اما ورزشکاران کماندار این شهرستان با مشکل کمبود تجهیزات خاص این رشته ورزشی روبرو هستند.

وی گفت ورزشکاران سبزوار به عنوان نماینده خراسان رضوی درمسابقات آزاد کمان‌های سنتی کشور گرامیداشت دهه مبارک فجر نیز خوش درخشیدند.

بیش از ۶ هزار ورزشکار در ۳۸ هیات ورزشی شهرستان سبزوار سازماندهی شده‌اند که در حوزه ورزش‌های حرفه‌ای، قهرمانی، بومی، محلی و همگانی فعالیت دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.