کد خبر : 807
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 تیر 1393 - 20:07
-

الهی فر:مسابقات جایزه بزرگ فصلی کشتی کارشناسی شده نیست

اسحاق الهی فر رئیس هیات کشتی سبزوار در خصوص مقایسه ی لیگ برتر کشتی آزاد کشور با مسابقات جایزه بزرگ فصلی کشتی گفت: نحوه ی برگزاری لیگ برتر کشتی آزاد درسنوات گذشته تعریف شده، محاسن و معایب آن مشخص بود؛ اما مسابقات جایزه بزرگ فصلی باشگاه های کشتی کشور اولین سالی است که برگزار می

taddayon

محسن تدینی ثانی / وبلاگ کشتی شهرستان سبزوار

اسحاق الهی فر رئیس هیات کشتی سبزوار در خصوص مقایسه ی لیگ برتر کشتی آزاد کشور با مسابقات جایزه بزرگ فصلی کشتی گفت: نحوه ی برگزاری لیگ برتر کشتی آزاد درسنوات گذشته تعریف شده، محاسن و معایب آن مشخص بود؛ اما مسابقات جایزه بزرگ فصلی باشگاه های کشتی کشور اولین سالی است که برگزار می شود معایب و محاسن آن پس از اتمام این مسابقات مشخص می شود.
الهی فر با بیان اینکه مسابقات جایزه بزرگ فصلی باشگاه های کشتی کشور به صورت متمرکز و در هر فصل نهایتاً سه روز و در مجموع در طی دوازده روز برگزار می شود تاکید کرد: زمان محدود این مسابقات نسبت به لیگ برتر کشتی آزاد دلیلی بر عدم حضور سه تیم اول تا سوم سال گذشته ی لیگ برتر کشتی آزاد است.
این در حالی است که لیگ برتر کشتی آزاد هر هفته برگزار می شود و تنور کشتی با این مسابقات داغ بود و شور وهیجان خاصی در بین هزاران تماشاگر مشتاق کشتی ایجاد کرده بود.

ریس هیات کشتی شهرستان سبزوار در خصوص عدم حضور اسپانسر های بزرگ سال گذشته لیگ برتر کشتی آزاد گفت: در مسابقات جایزه بزرگ فصلی باشگاه های کشتی کشور امکان جذب کشتی گیر خارجی بسیار مشکل شده است چرا که باید با کشتی گیر خارجی قرارداد سه روزه در هر فصل بسته شود که ممکن است این مسابقات با مسابقات داخلی کشور کشتی گیر خارجی تداخل داشته باشد.
از طرفی فدراسیون کشتی کشور محدویت های برای باشگاه های بزرگ قرار داده است که باعث شده است اسپانسر های بزرگ تمایل به سرمایه گذاری در لیگ برتر کشتی نداشته باشند.

الهی فر با بیان اینکه هدف فدراسیون کشتی از برگزاری جایزه بزرگ فصلی کشتی جذب بنگاه های اقتصادی کوچک و بزرگ در جهت شکل گیری باشگاه های کشتی در سراسر کشور است تا کشتی را از انحصار باشگاه های بزرگ خارج کند افزود: نفس کار خوب است اما نفعی برای اسپانسر های بزرگ ندارد .isaq
در ادامه وی با اشاره به اینکه در لیگ برتر برخی واسطه گری ها وجود داشت خاطر نشان کرد: با وجود هزینه های زیاد اسپانسر های بزرگ با لیگ برتر کشتی کشور موافق بودند، این در حالی است که فدراسیون کشتی در زمان تدوین چارچوب مسابقات جایزه بزرگ فصلی کشتی از نظرات نمایندگان باشگاه های کشتی، صاحب نظران و مربیان اسبق تیم ملی کشتی استفاده نکرد. این نشان از آن دارد که مسابقات جایزه بزرگ فصلی کشتی کارشناسی شده نبوده است.
در پایان الهی فر با بیان اینکه پوشش رسانه ایی مسابقات جایزه بزرگ فصلی کشتی بسیار ضعیف بود تصریح کرد: در لیگ برتر هر باشگاه می توانست از امتیاز پخش دو مسابقه در تلویزیون برخوردار باشد و در صورت پرداخت هزینه های پخش از سوی باشگاه سایر مسابقات نیز از تلویزیون پخش می شود.
الهی با بیان اینکه در حال حاضر پانصد کشتی گیر سازمان یافته در هیات کشتی شهرستان سبزوار فعالیت می کنند گفت: تمرکز هیات کشتی شهرستان سبزوار بر روی رده های پایه و برگزاری کارگاه های آموزشی در جهت ارتقا دانش مربیان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
یک کشتی گیر جمعه , ۱۳ تیر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۷

آقای الهی فر! خواهشاً شما دیگر از کار کارشناسی صحبت نکنید.
هر که با شما و شیوه مدیریت شما آشنایی نداشته باشد گمان می کند تمام تصمیماتتان کارشناسی شده است!!!

نظرات بسته شده است.