کد خبر : 21237
دیدگاه‌ها برای مسابقات قرآنی دانشگاه‌های پزشکی منطقه هفت کشور در سبزوار پایان یافت بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مرداد 1398 - 15:59
-

مسابقات قرآنی دانشگاه‌های پزشکی منطقه هفت کشور در سبزوار پایان یافت

ایرنا مسابقات جشنواره قرآنی دانشگاه‌های علوم پزشکی منطقه هفت کشور با حضور پنج دانشگاه در سبزوار پایان یافت. معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در همین ارتباط گفت: مسابقات جشنواره قرآنی دانشگاه‌های علوم پزشکی منطقه هفت کشور با حضور تیم‌های گلستان، سمنان، بیرجند، مشهد و سبزوار به میزبانی این دانشگاه برگزار شد. علی

ایرنا

مسابقات جشنواره قرآنی دانشگاه‌های علوم پزشکی منطقه هفت کشور با حضور پنج دانشگاه در سبزوار پایان یافت.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در همین ارتباط گفت: مسابقات جشنواره قرآنی دانشگاه‌های علوم پزشکی منطقه هفت کشور با حضور تیم‌های گلستان، سمنان، بیرجند، مشهد و سبزوار به میزبانی این دانشگاه برگزار شد.

علی دلبری افزود: هر یک از این دانشگاه‌ها در قالب تیم‌های سه نفره در دو بخش زنان و مردان در رشته‌های قرائت، مفاهیم و حفظ به‌صورت هم‌زمان به مدت دو روز با یکدیگر رقابت کردند.

وی اضافه کرد: تیم قرآنی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با برتری بر دیگر تیم‌های دانشگاهی به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات بخش تیمی بیست و چهارمین جشنواره قرآنی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی راه یافت.

دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با ۱۶۸ عضو هیئت‌علمی و حدود دو هزار و ۸۰  دانشجو در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری عمومی و تخصصی آموزش علوم پزشکی را بر عهده دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.