کد خبر : 25795
دیدگاه‌ها برای مسافران ورودی غربی خراسان رضوی غربالگری می‌شوند بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 23 اسفند 1398 - 11:18
-

مسافران ورودی غربی خراسان رضوی غربالگری می‌شوند

ایرنا رئیس شبکۀ بهداشت و درمان داورزن گفت:مسافران ورودی به خراسان رضوی در کاهک داورزن در خصوص ابتلا به بیماری کرونا غربالگری می‌شوند. دکتر رضا خسروجردی گفت: فعالیت پست کاهک شهرستان داورزن که کار غربالگری و تب‌سنجی مسافران را در خصوص تشخیص بیماری کرونا دارد از دو روز گذشته آغاز شده است. وی تصریح کرد: شهرستان داورزن به

ایرنا

رئیس شبکۀ بهداشت و درمان داورزن گفت:مسافران ورودی به خراسان رضوی در کاهک داورزن در خصوص ابتلا به بیماری کرونا غربالگری می‌شوند.

دکتر رضا خسروجردی گفت: فعالیت پست کاهک شهرستان داورزن که کار غربالگری و تب‌سنجی مسافران را در خصوص تشخیص بیماری کرونا دارد از دو روز گذشته آغاز شده است.

وی تصریح کرد: شهرستان داورزن به عنوان میقات الرضا (ع) و دروازۀ ورودی خطه خراسان رضوی است لذا برای کنترل و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تدابیر لازم اتخاذ شده است. 

دکتر خسروجردی گفت: بر مبنای مصوبۀ ستاد مقابله با ویروس کرونا در شهرستان داورزن، این شهرستان پذیرای  مسافران و میهمانان نوروزی نخواهد بود.

او افزود: همچنین ارائۀ خدمات در مراکز اسکان موقت و مدارس شهرستان داورزن برای مسافران پیش‌بینی نشده است.

وی ادامه داد: برای پیشگیری از شیوع کرونا، ستادهای فرعی در شهر و روستاهای داورزن با محوریت مرکز بهداشت و درمان، پایگاه‌ها و خانه‌های بهداشت روستایی برای اطلاع‌رسانی به شهروندان و ارائۀ توصیه‌های بهداشتی فعال شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.