کد خبر : 26875
دیدگاه‌ها برای مسعود پسندیده پاسخ می‌دهد: ماجرای پاره کردن صورت‌جلسات شورای اسلامی شهر سبزوار چه بود؟ بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 اردیبهشت 1399 - 10:03
-

مسعود پسندیده پاسخ می‌دهد: ماجرای پاره کردن صورت‌جلسات شورای اسلامی شهر سبزوار چه بود؟

منشی و سخنگوی شورای اسلامی شهر سبزوار، گفت آنچه به «پاره کردن صورت‌جلسات شورا» در رسانه‌ها معروف شده بود، صرفاً کندن پیش‌نویس مخدوش شده از دفتر صورت‌جلسات بوده و صورت‌جلسه‌ای از بین نرفته است. به گزارش سبزواریان، مسعود پسندیده در نشستی خبری در این باره گفت: چیزی که مهم است، صورت‌جلسه‌ای است که به فرمانداری

منشی و سخنگوی شورای اسلامی شهر سبزوار، گفت آنچه به «پاره کردن صورت‌جلسات شورا» در رسانه‌ها معروف شده بود، صرفاً کندن پیش‌نویس مخدوش شده از دفتر صورت‌جلسات بوده و صورت‌جلسه‌ای از بین نرفته است.

به گزارش سبزواریان، مسعود پسندیده در نشستی خبری در این باره گفت: چیزی که مهم است، صورت‌جلسه‌ای است که به فرمانداری و هیئت تطبیق فرستاده می‌شود که هیچ‌گاه، هیچ خدشه‌ای به آن وارد نشده است.

وی افزود: چون منشی شورا نمی‌تواند همزمان حرف بزند و بنویسد، صورت‌جلسات را می‌نویسیم و سپس نزد اعضا می‌بریم تا امضا کنند.

او ادامه داد: صورت‌جلسه ۱۴۴ را من نوشتم بدون اینکه تمام شود؛ یعنی اتمام جلسه هنوز در آن درج نشده بود و وسط جلسه بوده است.

پسندیده گفت: خانم بخشی دفتر را از دبیرخانه برداشته‌ و روی برگه‌ای که صورت‌جلسه هم نبوده و فقط پیش‌نویس بوده، خط کشیده‌‌ است که من اینجای متن را قبول ندارم. فقط هم من و آقای کلمیشی آن را امضا کرده بودیم.

او ادامه داد: به آقای کلمیشی اطلاع دادم که خانم بخشی قبل از اینکه من صورت‌جلسه را تمام کنم، خط کشیده‌ که جلسه پایان یافت و امضا کرده‌. در صورتی‌که هیچ‌کس حق مخدوش کردن دفتر را ندارد.

وی در ادامه اظهار کرد: با کسب اجازه از آقای کلمیشی که آن را امضا کرده بود، در دبیرخانه، این دو برگه را از دفتر صورت‌جلسات کَندیم، مجدداً رونوشت کردیم و به اعضا تحویل دادیم تا امضا کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شورای اسلامی شهر سبزوار افزود: قانون می‌گوید همه اعضای شورا بعد از جلسه، موظف به امضای صورت‌جلسه هستند و استنکاف از امضا جرم است و دوستان ما در شورا نیز استنکاف کردند.

وی گفت: چیزی که مجدداً نوشته شده، عیناً همان نوشته قبلی است و همکاران باید امضا می‌کرده‌اند. این، کل ماجرای پاره کردن صورت‌جلسات شورا است.

عضو کانال خبری-تحلیلی سبزواریان شوید

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.