کد خبر : 28653
دیدگاه‌ها برای مسلم: بیماران کرونایی در سبزوار دو برابر شدند بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 فروردین 1400 - 14:51
-

مسلم: بیماران کرونایی در سبزوار دو برابر شدند

دکتر علیرضا مسلم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار می‌گوید شمار بیماران بستری در بیمارستان واسعی و هم‌چنین تعداد بیماران سرپایی در شهرستان‌های تحت پوشش این دانشگاه، نسبت به هفته گذشته دو برابر شده‌است. مسلم در گفت‌وگوی تلفنی با وبدا افزود: «هنوز اثر مسافرت‌ها خودش را نشان نداده. کسانی‌که از سفر آمده‌اند از هفته آینده علایم

دکتر علیرضا مسلم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار می‌گوید شمار بیماران بستری در بیمارستان واسعی و هم‌چنین تعداد بیماران سرپایی در شهرستان‌های تحت پوشش این دانشگاه، نسبت به هفته گذشته دو برابر شده‌است.

مسلم در گفت‌وگوی تلفنی با وبدا افزود: «هنوز اثر مسافرت‌ها خودش را نشان نداده. کسانی‌که از سفر آمده‌اند از هفته آینده علایم ویروس را احساس می‌کنند اما همین حالا هم ناقل‌اند.»

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت در سطح کشوری پیش‌بینی شده از هفته آینده، ایران وارد یک‌ موج کرونایی «سهمگین» خواهد شد. او اضافه کرد همین حالا هم این موج در برخی شهرستان‌های کشور آغاز شده‌است.

مسلم، تنها راه برون‌رفت از این «فاجعه» یا کم‌رنگ‌کردن این «بحران» را رعایت «سختگیرانه» پروتکل‌های بهداشتی عنوان کرد و از مردم خواست به دیدن نزدیکان‌شان که از سفر بازگشته‌اند نروند و آن‌ها را در خانه‌هایشان هم نپذیرند.

او تأکید کرد امکانات درمانی کشور محدود است و هم‌راستای جمعیت کشور نیست.

مسلم در پایان این گفت‌وگو به تأکید از مردم خواست در جشن‌های عروسی‌ای که ممکن است در روزهای آینده برگزار شود شرکت نکنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.