کد خبر : 13381
دیدگاه‌ها برای مشارکت ۳۰ درصدی شهروندان خراسانی در ورزش همگانی بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مرداد 1396 - 9:12
-

مشارکت ۳۰ درصدی شهروندان خراسانی در ورزش همگانی

سبزواریان: رئیس هیات ورزش‌های همگانی خراسان رضوی گفت: ۳۰ درصد شهروندان در این استان در فعالیت‌های ورزش همگانی شرکت دارند. این مشارکت ۱۰ درصد بالاتر از میانگین کشوری است. به گزارش ایرنا، رضا آذریان یکشنبه شب در نشستی در سبزوار افزود: ترویج ورزشهای همگانی نقش موثری در تامین سلامت جامعه و جلوگیری از آسیبهای اجتماعی

سبزواریان: رئیس هیات ورزش‌های همگانی خراسان رضوی گفت: ۳۰ درصد شهروندان در این استان در فعالیت‌های ورزش همگانی شرکت دارند. این مشارکت ۱۰ درصد بالاتر از میانگین کشوری است.

به گزارش ایرنا، رضا آذریان یکشنبه شب در نشستی در سبزوار افزود: ترویج ورزشهای همگانی نقش موثری در تامین سلامت جامعه و جلوگیری از آسیبهای اجتماعی و روحی روانی دارد. توسعه و فراگیری ورزش همگانی از طریق اطلاع رسانی و همکاری همه نهادها و سازمانها و هیاتهای ورزشی محقق می‌شود.

وی ادامه داد: هدفی که با ورزش همگانی دنبال می شود این است که هر ایرانی حداقل در هفته سه جلسه ۴۵ دقیقه ای فعالیت ورزشی داشته باشد.
رئیس اداره ورزش و جوانان سبزوار نیز در این نشست گفت: در راستای ترویج ورزش همگانی در این شهرستان، تقویم ورزشی ایجاد شد تا در مناسبتهای مختلف سال فعالیتهای ورزشی با محور ورزش همگانی برگزار شود.

مجید نصرالله زاده افزود: طرح جامع پارک بانوان نیز با همکاری شهرداری سبزوار جهت مشارکت بیشتر این قشر در ورزشهای همگانی در دستور کار قرار دارد.
هزار و ۳۰۰ ورزشکار در قالب ۳۹ هیات ورزشی در حوزه ورزشهای حرفه ای، قهرمانی، بومی، محلی و همگانی شهرستان سبزوار فعالیت دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.