کد خبر : 18809
دیدگاه‌ها برای مشهد، چناران و سبزوار پیشتاز در تعداد پروژه‌های افتتاحی دهه فجر بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 بهمن 1397 - 11:52
-

مشهد، چناران و سبزوار پیشتاز در تعداد پروژه‌های افتتاحی دهه فجر

قدس آنلاین وحید قربانی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی، در جلسه شورای اداری استان در محل استانداری خراسان رضوی  در رابطه با آمار مربوط به پروژه‌های آماده بهره‌برداری اظهار کرد: همزمان با دهه فجر از هزار و ۸۰۳ پروژه عمرانی با هزینه بالغ بر ۲۵ هزار و ۴۷۴ میلیارد ریال افتتاح خواهد

قدس آنلاین

وحید قربانی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی، در جلسه شورای اداری استان در محل استانداری خراسان رضوی  در رابطه با آمار مربوط به پروژه‌های آماده بهره‌برداری اظهار کرد: همزمان با دهه فجر از هزار و ۸۰۳ پروژه عمرانی با هزینه بالغ بر ۲۵ هزار و ۴۷۴ میلیارد ریال افتتاح خواهد شد که مربوط به ۴۶ دستگاه اجرایی و ۴۵ شهرداری استان است.  

وی افزود : همچنین بیشترین تعداد پروژه افتتاحی مربوط به جهادکشاورزی استان با ۳۱۴، دهیاری های سطح استان با ۲۸۱ پروژه و کمیته امداد امام خمینی (ره) با ۲۲۸ پروژه است.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری خراسان رضوی بیان کرد: ۴۴ پروژه صنعتی و معدنی با اعتبار هشت هزار و ۸۹۸ میلیارد ریال در سطح استان افتتاح خواهد شد که نسبت به سال گذشته سه برابر رشد داشته است.

قربانی خاطر نشان کرد: در زمینه پروژه های مخابراتی ۲۷ طرح با بیش از ۷۴۰ زیر پروژه با اعتبار دو هزار و ۶۷۱ میلیارد ریال، محرومیت زدایی شامل ۲۴۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۳۸ میلیارد ریال، توسعه شهری  ۲۳۸ پروژه با اعتبار دو هزار و ۲۹۷ میلیارد ریال است که این طرح ها نسبت به سال گذشته رشد ۴۷ درصدی داشته است.

وی اضافه کرد : در بخش کشاورزی و منابع طبیعی ۳۵۱ پروژه با اعتبار ۲ هزار و ۲۶ میلیارد ریال که بیش از ۶۳ درصد  رشد داشته است همچنین مسکن مهر با  ۹۲۴ واحد و اعتبار ۶۶۶ میلیارد ریال  است.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: همچنین ۲۳۹ پروژه برق با اعتبار یک هزار و ۸۹ میلیارد ریال، ۴۳ پروژه گازرسانی  با اعتبار ۲ هزار و ۱۷۴ میلیارد ریال، ۶۱ پروژه بهداشت و درمان  با اعتبار ۵۹۰ میلیارد ریال، ۲۴ پروژه احداث راه جاده ای و بین شهری با اعتبار ۶۴۹ میلیارد ریال، ۴۰ پروژه در بخش آموزش با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال و ۳۱۵ پروژه توسعه و عمران روستایی با اعتبار ۶۴۵ میلیارد ریال از دیگر طرح های مورد نظر است.

قربانی گفت: ۶۹  پروژه در زمینه تامین آب و اجرای شبکه های فاضلاب  با اعتبار دو هزار و ۲۵۲ میلیارد ریال اعتبار، شهرک های صنعتی شامل ۷ پروژه با اعتبار ۲۹ میلیارد ریال و خدمات عشایری شامل ۷ پروژه با اعتبار ۳۳ میلیارد ریال است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.