کد خبر : 10227
دیدگاه‌ها برای معابر محلات هدف سبزوار نامگذاری شد بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 11 مهر 1394 - 19:22
-

معابر محلات هدف سبزوار نامگذاری شد

سبزواریان: مشاور شهردار و سرپرست روابط عمومی شهرداری سبزوار از نامگذاری معابر بدون نام محلات هدف سبزوار خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، قاسم دارینی افزود: معابر، خیابان ها و کوچه های بدون نام سبزوار با اولویت دو منطقه هدف کال عیدگاه و شرق نیروگاه شناسایی و سپس به نام شهدا و اسامی

tablo-shahrdari-01سبزواریان: مشاور شهردار و سرپرست روابط عمومی شهرداری سبزوار از نامگذاری معابر بدون نام محلات هدف سبزوار خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، قاسم دارینی افزود: معابر، خیابان ها و کوچه های بدون نام سبزوار با اولویت دو منطقه هدف کال عیدگاه و شرق نیروگاه شناسایی و سپس به نام شهدا و اسامی با مسما نامگذاری شد.

وی با اظهار اینکه مردم از عدم نام‌گذاری کوچه‌ها و محلات به‌ویژه در محلات حاشیه نشین گلایه‌مند بودند و برای دادن یک آدرس با مشکلات فراوانی روبرو بودند، اظهار داشت: در این راستا با تشکیل جلسه ای فوق العاده طرح نامگذاری این محلات در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

دارینی با بیان اینکه تعداد ۲۵۷ کوچه و معبر در محلات مذکور شناسایی و در مدت زمان کمتر از یک ماه انجام نامگذاری صورت گرفت، خاطر نشان کرد: در این مدت خیابان جهاد کشاورزی جهاد ۸ به نام سردار شهید شمس آبادی ۳۲ تابلو طراحی، نگارش و نصب و تعداد ۱۲ تابلو قدیمی خود نصبی در این محدوده هم جمع آوری شد.

سرپرست روابط عمومی شهرداری سبزوار اضافه کرد: در مجاورت خیابان جهاد کشاورزی ۸ متری بنام محراب ۱۸ تابلو جدید طراحی ونصب و ۴ تابلو قدیمی نیز جمع آوری شد.

او ادامه داد: در مسیر کال عیدگاه به نام عیدگاه ۱۶ تابلو، ۸ متری واقع در جنوب دیوار جهاد بنام باران ۲۱ تابلو، جهاد یک بنام نیلوفران به تعداد ۱۰ تابلو، جهاد ۳ بنام پاییزان به تعداد ۱۰ تابلو، حدفاصل جهاد ۳ و ۵ محل سکونت شامکانی ها بنام شادگان به تعداد ۱۱ تابلو، جهاد ۵ به نام نسترن ۵ تابلو، جهاد ۱۲ تعداد ۱۸ تابلو به نام ۸ متری ماهان، جهاد چهار تعداد ۴ تابلو به نام شقایق، محله واقع در جنوب جایگاه نماز جمعه به نام قدس و ۸متری مجاوربه نام رشادت جمعا ۱۶ تابلو نصب شد.

مشاور شهردار سبزوار به دیگر اقدامات شورای نامگذاری در این مناطق اشاره کرد و نامگذاری خیابان واقع در جنوب بلوار صنعت درامتدادعباسیه به نام فاطمیه ۱۵ تابلو، بلوار منشعب از بلوار صنعت منتهی به کمربندی جنوب شهر به نام رزمندگان تعداد ۶ تابلو، خیابان واقع در مجاورت خیابان خاوران به نام عسکریه، خیابان واقع در درشرق و جنوب شرقی پایانه مسافربری به نام زائران ۸ تابلو و بلوار معروف به بلوار لوله نفت ۱۸ تابلو به نام بلوار صنعت نفت را از جمله آن برشمرد.

وی گفت: همچنین تعدادی از تابلوهایی که به دلایلی مخدوش و از بین رفته اند در این طرح مرمت و اصلاح خواهند شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.