کد خبر : 30853
دیدگاه‌ها برای معاون رئیس جمهور: تولید قدرت از برکات اقتصاد مقاومتی است بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 اسفند 1400 - 16:29
-

معاون رئیس جمهور: تولید قدرت از برکات اقتصاد مقاومتی است

 معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تولید قدرت از مزایا و برکات اقتصاد مقاومتی برای جمهوری اسلامی در کنار خودکفایی و گسترش دانش‌بومی در کشور است. سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در حاشیه آیین بهره‌برداری از تولید “الکتروموتور غول پیکر سنکرون چهار هزار اسب بخار” در جوین استان خراسان رضوی افزود: اکنون

 معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تولید قدرت از مزایا و برکات اقتصاد مقاومتی برای جمهوری اسلامی در کنار خودکفایی و گسترش دانش‌بومی در کشور است.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در حاشیه آیین بهره‌برداری از تولید “الکتروموتور غول پیکر سنکرون چهار هزار اسب بخار” در جوین استان خراسان رضوی افزود: اکنون با تلاش دانشمندان و جوانان کشور در حوزه اقتصاد مقاومتی عظمت و منزلت برای جمهوری اسلامی حاصل شده است.

وی اظهار داشت: تحریم‌های ظالمانه دشمنان باعث استفاده از ظرفیت‌های جوانان در حوزه های اقتصادی و فنی شد که با این اقدام علاوه بر رفع مشکلات و خودکفایی در بسیاری از عرصه‌ها، ایران اسلامی به لحاظ استراتژیک و نقش آفرینی در بازار منطقه درخشید که همه این اقدامات آثار تحریم‌ها را از بین برده است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: دستاوردهای جوانان نشان دهنده این است که دشمنان خارجی ما در طول تاریخ انقلاب با حمله و محاصره نظامی و اقتصادی به دنبال ضربه زدن به کشور ما بودند اما همواره شکست خورده‌اند.

قاضی‌زاده هاشمی افزود: امروز فرزندان شهدا در میدان نبرد با دشمنان ایستاده‌اند تا در مقابل هجوم  اقتصادی و فناورانه دشمنان کشور استقامت کنند.

وی ادامه داد: وظیفه ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران حمایت از تلاش‌های مجاهدانه و تسهیل‌گری برای مقاومت در مقابل هجوم‌های خارجی است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به تولید “الکتروموتور غول پیکر سنکرون چهار هزار اسب بخار”  گفت: این اقدام ستودنی است که دانش فنی جدید وارد کشور شده و در مجموع الکتروموتور فوق سنگین ساخته شده است.

قاضی‌زاده هاشمی افزود:  باید این مدل کاری توسعه یابد و نیازهای بیشتری از کشور در صنایع سنگین و فوق سنگین شامل نفت و گاز را تامین کند تا وابستگی به خارج از کشور از بین برود.

مدیرعامل شرکت ماشین‌های الکتریکی “جمکوی” جوین نیز گفت:  طرح صنعتی “الکتروموتور غول پیکر سنکرون چهار هزار اسب بخار”از سوی سازمان اقتصادی کوثر و توسط رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در جوین خراسان رضوی به بهره برداری رسید.

محمد رستمی افزود: این طرح صنعتی بوسیله شرکت ماشین‌های الکتریکی جوین راه‌اندازی شده است.

شرکت ماشین های الکتریکی جوین (جمکو) به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان الکتروموتور در ایران، در حاشیه جاده سبزوار – اسفراین، در ۲۵ کیلومتری شهر نقاب، مرکز شهرستان جوین و ۴۵ کیلومتری سبزوار واقع است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.