کد خبر : 20245
دیدگاه‌ها برای معدوم‌سازی ۱۲۰۰ کیلوگرم شیر خام آلوده در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 24 خرداد 1398 - 18:53
-

معدوم‌سازی ۱۲۰۰ کیلوگرم شیر خام آلوده در سبزوار

رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار از معدوم‌سازی ۱۲۰۰ کیلوگرم شیر خام آلوده به مواد خنثی‌کننده حسب دستور مقام محترم قضایی خبر داد. دکتر ولی‌الله جغتایی اظهار کرد: پیرو گزارش مسئول فنی–بهداشتی یکی از مراکز جمع‌آوری شیر خام شهرستان مبنی بر وجود ۱۲۰۰ کیلوگرم شیر خام آلوده، کارشناسان نظارت بهداشتی این شبکه با مراجعه به محل، ضمن

رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار از معدوم‌سازی ۱۲۰۰ کیلوگرم شیر خام آلوده به مواد خنثی‌کننده حسب دستور مقام محترم قضایی خبر داد.

دکتر ولی‌الله جغتایی اظهار کرد: پیرو گزارش مسئول فنی–بهداشتی یکی از مراکز جمع‌آوری شیر خام شهرستان مبنی بر وجود ۱۲۰۰ کیلوگرم شیر خام آلوده، کارشناسان نظارت بهداشتی این شبکه با مراجعه به محل، ضمن بررسی و توقیف موقت محموله، اقدام به نمونه‌برداری نمودند که نتایج آزمایشگاهی حاکی از وجود آلودگی به مواد خنثی‌کننده و غیرقابل‌مصرف بودن این محموله شیر خام بود.

وی در ادامه افزود: پرونده تخلف بهداشتی این واحد تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به دادگستری ارسال شد که با توجه به نتایج آزمایشگاهی و حسب دستور مقام قضایی این محموله شیر خام آلوده معدوم و از چرخه مصرف انسانی حذف شد.

دکتر جغتایی تأکید نمود: کلیه مراکز جمع‌آوری شیر خام موظف هستند قبل از دریافت شیر خام، کلیه محموله‌ها را طبق ضوابط و دستورالعمل‌های دامپزشکی، مورد نمونه‌برداری و آزمایش قرار دهند و همکاری لازم را با مسئولین فنی–بهداشتی مستقر در مراکز داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.