کد خبر : 2471
دیدگاه‌ها برای معرفی رئیس جدید دانشکده علوم قرآنی سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 شهریور 1393 - 10:48
-

معرفی رئیس جدید دانشکده علوم قرآنی سبزوار

سبزواریان.کام: مراسم تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشکده علوم قرآنی سبزوار برگزار شد. به گزارش اطلاعات، در این مراسم که در فرمانداری سبزوار برگزار شد، آیت الله دکتر عابدی رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم گفت: این دانشگاه ۲۲ دانشکده در استان‌های مختلف کشور دارد؛ سبزوار شهری قرآنی است و آثار و

moarefe-qacسبزواریان.کام: مراسم تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشکده علوم قرآنی سبزوار برگزار شد.

به گزارش اطلاعات، در این مراسم که در فرمانداری سبزوار برگزار شد، آیت الله دکتر عابدی رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم گفت: این دانشگاه ۲۲ دانشکده در استان‌های مختلف کشور دارد؛ سبزوار شهری قرآنی است و آثار و مفاخر برجسته‌ای در این زمینه دارد.

وی ضمن اشاره به مفاخر بزرگ شهرستان همچون مرحوم آیت الله حاج سید عبدالعلی سبزواری گفت: حضرت امام(ره) شیفته مرحوم سبزواری بودند به‌طوری که هر گاه در نجف بیمار می‌شدند به منزل ایشان می‌رفتند.

وی اضافه کرد: توسعه دانشگاه‌های علوم قرآنی در کشور در دستور کار قرار دارد و با برنامه‌ریزی که صورت گرفته است. این دانشگاه در ۶ شهر دیگر کشور راه‌اندازی خواهد شد.

وی با بیان این‌که راه‌اندازی دانشگاه‌های علوم قرآنی در خارج از کشور هم در دستور کار قرار گرفته است؛ یادآور شد: با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته شعبه‌هایی از این دانشگاه در آلمان و امارات راه‌اندازی خواهد شد.

در این جلسه احمد برادران فرماندار سبزوار با بیان این‌که این شهرستان دارای ظرفیت‌های مختلف در حوزه دانشگاهی و علمی است افزود: دانشکده علوم قرآنی سبزوار در سال ۹۰ با پذیرش ۶۰ دانشجو آغاز به کار کرد.

در پایان از زحمات حجت الاسلام محقق سرپرست پیشین دانشکده علوم قرآنی سبزوار قدردانی به عمل آمد و حجت الاسلام محمد فاتحی به عنوان رئیس جدید این دانشکده معرفی شد.دکتر فاتحی پیش از این ریاست دانشکده علوم قرآنی بندرعباس را برعهده داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.