کد خبر : 262
دیدگاه‌ها برای معرفی نشریه: تجربه بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 خرداد 1393 - 20:56
-

معرفی نشریه: تجربه

ماه نامه تجربه یکی از جدی ترین نشریات فرهنگی است که در چند سال اخیر به همت جمعی از فعالین سال های دور روزنامه های سیاسی اصلاح طلب منتشر می شود؛ افرادی چون: مهدی یزدانی خرم، اکبرمنتجبی، رضا معطریان و… تجربه، حاوی یادداشت ها و مصاحبه هایی پیرامون موضوعاتی چون: کتاب، موسیقی، تئاتر، فیلم، سریال،

tajrobe29ماه نامه تجربه یکی از جدی ترین نشریات فرهنگی است که در چند سال اخیر به همت جمعی از فعالین سال های دور روزنامه های سیاسی اصلاح طلب منتشر می شود؛ افرادی چون: مهدی یزدانی خرم، اکبرمنتجبی، رضا معطریان و…

تجربه، حاوی یادداشت ها و مصاحبه هایی پیرامون موضوعاتی چون: کتاب، موسیقی، تئاتر، فیلم، سریال، معماری،شعر، داستان … و نیز اخبار و اتفاقاتی است  که در یک ماه گذشته پیرامون این موضوعات رخ داده است .

مطالب این نشریه آنقدر جامع و مانع می باشد که شاید بهترآن باشد که به جای “ماه نامه”، اصطلاح “دایره المعارف فرهنگی ماه” را برای آن بکار ببریم.

شماره بیست و نهم این نشریه با ۲۵۵ صفحه و به قیمت ده هزارتومان  منتشر شده است.

در این شماره علاوه بر اخبار فرهنگی اردیبهشت ماه، مصاحبه هایی جذاب و خواندنی با هنرمندانی چون: داریوش مهرجویی، مسعود کیمیایی، فریدون جیرانی، همایون شجریان، تهمورٍس پور ناظری، حمید متبسم، رضا کیانیان و…منتشر شده است.
همچنین  دو پرونده مهم و خواندنی درباره گابریل گارسیا مارگز و نیز محمدرضا لطفی از دیگر مطالب این شماره تجریه می باشد.

یادنامه مارکز، شامل موارد زیر می باشد: زندگی نامه، سبک داستان نویسی، ماجرای رفاقت مارکز و فیدل کاسترو، ترجمه ای از گفت و گوی مارگز با یک نشریه اسپانیایی و بالاخره تاثیر مارکز بر ادبیات ایران.

یادنامه محمد رضا لطفی نیز شامل موارد زیر می باشد: گفت و گوی منتشر نشده با محمد رضا لطفی با عنوان”گاهی دلتان برای خودتان تنگ می شود”، گفت و گو با حسین علیزاده با عنوان”غرور ما را از هم جدا کرد”، گفت و گو با علی قمصری با عنوان:”هنرمندی جوششی بود” و همچنین یادداشت هایی از بهداد بابایی، محمدعلی چاووشی، و… درباره مرحوم لطفی از دیگر مطالب این یادنامه می باشد.

مطالب فوق و نیز ده ها مطلب دیگر را می توانید در شماره بیست و نهم تجربه مطالعه نمائید.

تجربه را می توانید از روزنامه فروشی های سطح شهر تهیه نمائید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.