کد خبر : 879
دیدگاه‌ها برای معرفی نشریه: ماهنامه سخن ما بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 تیر 1393 - 10:16
-

معرفی نشریه: ماهنامه سخن ما

نوشتن یادداشت و سرمقاله در نشریات معتبر امری است عادی در بین سیاستمداران دنیا؛ اما در ایران به ندرت می توان این مورد را دید. اگر چه چند صباحی است در بین معدودی از بزرگان ایران می توان مواردی را مشاهده نمود که آخرین آن یادداشت دکتر ظریف در لوموند در آستانه اجلاس اخیر ژنو

ماهنامه سخن مانوشتن یادداشت و سرمقاله در نشریات معتبر امری است عادی در بین سیاستمداران دنیا؛ اما در ایران به ندرت می توان این مورد را دید.

اگر چه چند صباحی است در بین معدودی از بزرگان ایران می توان مواردی را مشاهده نمود که آخرین آن یادداشت دکتر ظریف در لوموند در آستانه اجلاس اخیر ژنو بود.
و اما این بار در اولین شماره ماهنامه “سخن ما”سیدمحمدخاتمی رئیس جمهور فرهنگ دوست سابق کشورمان، یادداشتی اختصاصی برای این نشریه نگاشته اند و در آن ضمن بیان اهمیت احترام به افکار عمومی و توجه به اخلاق از نقش رسانه در توجه به این دو مورد سخن گفته اند و در انتها، یادداشت خود را با این جمله به پایان رسانده اند که:
«در جامعه ما هر گلی که در بوستان رسانه و ارتباطات بروید، عطر دل انگیزش دماغ پرور است و هر گلی که چیده شود، تاسف آور.خدای را سپاسگذارم که به همت عزیزانی مومن و خدمتگذار آیین و انقلاب و کشور و مردم ستاره ای دیگر در آسمان کم ستاره رسانه کشور درخشیدن می گیرد. حضور مبارک ماهنامه شریف”سخن ما”را گرامی می داریم و از خداوند بزرگ می خواهیم که عزیزان شایسته را در انجام مسئوولیت سنگینی که دارند، توفیق روز افزون عنایت فرماید. انشاالله»

“سخن ما”، ماهنامه ایست به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی مهرنوش جعفری از مدیران سابق وزارت ارشاد در دوران اصلاحات که محمد جواد روح، بعنوان معاون سردبیر و هادی حیدری به عنوان مدیر هنری از روزنامه نگاران نام آشنای نشریات معتبر اصلاحات وی را در این نشریه همراهی می کنند.
“سخن ما”علی رغم اینکه شماره اول آن به زیور طبع آراسته شده است ولی دارای یادداشت ها، مقالات و مصاحبه هایی بسیار فاخر و عمیق می باشد؛ از کسانی چون: سعید حجاریان، هاشم آقاجری، علیرضا علوی تبار، محسن آرمین، نجفقلی حبیبی، محمد تقی فاضل میبدی، حمید رضا جلایی پور، احمد پورنجاتی، عباس عبدی، غلام عباس توسلی و…
اگر از بعضی موارد خاص و جزئی چشم پوشی کنیم، کلیت نشریه ما را به یاد ماهنامه کیان، مهمترین و تاثیرگذارترین نشریه روشنفکران در دهه هفتاد می اندازد که سال های سال محل قلم فرسایی اندیشمندان و روشنفکران دینی بود.

“سخن ما” که در ۱۱۶ صفحه و با قیمت هفت هزار تومان منتشر شده است را می توانید از روزنامه فروشی های سطح شهر تهیه نمائید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.