کد خبر : 13369
دیدگاه‌ها برای معرفی وزرای کابینه دوازدهم به هفته بعد نمی‌کشد بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1396 - 15:10
-

معرفی وزرای کابینه دوازدهم به هفته بعد نمی‌کشد

خبر فوری: معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: رئیس‎جمهور احتمالا بعد از مراسم تحلیف و طی روزهای آتی وزرای پیشنهادی خود را به مجلس معرفی خواهد کرد. حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس‎جمهور در گفت وگو با سایت خبر فوری درباره اینکه آیا رئیس‎جمهور بنا دارد در مراسم تحلیف امروز لیست وزرای پیشنهادی خود را به مجلس

خبر فوری: معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: رئیس‎جمهور احتمالا بعد از مراسم تحلیف و طی روزهای آتی وزرای پیشنهادی خود را به مجلس معرفی خواهد کرد.

حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس‎جمهور در گفت وگو با سایت خبر فوری درباره اینکه آیا رئیس‎جمهور بنا دارد در مراسم تحلیف امروز لیست وزرای پیشنهادی خود را به مجلس تحویل دهد اظهارکرد: فکر نمی‎کنم که رئیس‎جمهور امروز لیست وزرای پیشنهادی را به مجلس ارائه دهد.

وی تصریح کرد: آیین‎نامه داخلی مجلس به رئیس‎جمهور اجازه می‎دهد که در طی دوهفته وزرای پیشنهادی خود را به مجلس معرفی کند که روحانی نیز می‏‌تواند از این ظرفیت استفاده کند.

معاون پارلمانی رئیس‎جمهور تاکید کرد: فکر می‎کنم که رئیس‎جمهور بعد از مراسم تحلیف و در هفته جاری وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم را به مجلس معرفی کند.

امیری خاطرنشان کرد: دولت منتخب طبق روال قانونی می‎تواند در راستای معرفی وزرا در دو هفته وارد عمل شود که البته فکر می‎کنم زودتر از موعد این اتفاق رخ دهد.

وی در پاسخ به اینکه در دولت دوازدهم چه سمتی دارد تصریح کرد: بنده به مانند این دولت در پست معاونت پارلمانی ابقا شدم چنانچه رئیس‎جمهور خطاب به بنده گفت که شما در جای خودتان در دولت آینده هستید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.