کد خبر : 24246
دیدگاه‌ها برای معطل ماندن ساخت کارخانه خودروسازی در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 آذر 1398 - 15:05
-

معطل ماندن ساخت کارخانه خودروسازی در سبزوار

خبرگزاری صدا و سیما نماینده مجلس گفت: ساخت کارخانه خودروسازی در سبزوار از دو سال گذشته به علت تحریم‌های ظالمانه معطل مانده است. مرکز خراسان رضوی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت صمت مجوز ساخت کارخانه خودروسازی با ظرفیت تولید سالانه ۱۲۰ هزار دستگاه خودرو در سبزوار را دو سال گذشته صادر

خبرگزاری صدا و سیما

نماینده مجلس گفت: ساخت کارخانه خودروسازی در سبزوار از دو سال گذشته به علت تحریم‌های ظالمانه معطل مانده است.

مرکز خراسان رضوی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت صمت مجوز ساخت کارخانه خودروسازی با ظرفیت تولید سالانه ۱۲۰ هزار دستگاه خودرو در سبزوار را دو سال گذشته صادر کرده اما اجرای آن به علت تحریم‌های ظالمانه معطل مانده است.

علی سبحانی فر با اشاره به ظرفیت‌های خراسان رضوی در حوزه تولیدات قطعات خودرو اظهار کرد: قرار بود این کارخانه با مشارکت سرمایه‌گذارانی از اسپانیا یا ایتالیا با گروه بهمن احداث شود، اما افزایش تحریم‌های ظالمانه سبب شد که سرمایه‌گذار خارجی به دنبال تولید محصولی با مشارکت چینی‌ها برود.

وی با اشاره به پیشرفت پنج برابری صنعت سبزوار در چند سال اخیر افزود: امروز وجود صنایع معدنی مختلف ازجمله فروکروم، سلیکومنگنز با سرمایه‌گذاری چینی‌ها، فولاد، آهک‌هیدراته و بتن‌های سبک در منطقه تحول خوبی وجود آورده است.

این نماینده مردم سبزوار ابراز امیدواری کرد: با کاهش تحریم‌ها برای ساخت کارخانه خودروسازی اقدام و زمینه جذب و فعالیت سرمایه‌گذاران بیشتر فراهم شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.