کد خبر : 19780
دیدگاه‌ها برای معیشت معلمان از مهمترین موضوعات آموزش و پرورش است بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 14 اردیبهشت 1398 - 11:06
-

معیشت معلمان از مهمترین موضوعات آموزش و پرورش است

ایرنا  نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین موضوعات امروز آموزش و پرورش مساله معیشت و منزلت معلمان، اجرای رتبه بندی معلمان و افزایش سرانه دانش آموزان است. رمضانعلی سبحانی فر جمعه شب در مراسم قدردانی از معلمان نمونه شهرستان سبزوار افزود: از مشکلات دیگر آموزش پرورش، ساختار سازمانی مدیریتی و سیستم مدیریت

ایرنا
 نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین موضوعات امروز آموزش و پرورش مساله معیشت و منزلت معلمان، اجرای رتبه بندی معلمان و افزایش سرانه دانش آموزان است.

رمضانعلی سبحانی فر جمعه شب در مراسم قدردانی از معلمان نمونه شهرستان سبزوار افزود: از مشکلات دیگر آموزش پرورش، ساختار سازمانی مدیریتی و سیستم مدیریت مالی است که نیاز به اصلاح دارد.
وی ادامه داد: آموزش پرورش عامل توسعه کشور است چون تربیت نیروی انسانی را بر عهده دارد اما بودجه ای که در اختیار دارد برای انجام این کار کافی نیست.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: برای اجرای طرح رتبه بندی معلمان باید سیستم جامع رتبه بندی ایجاد شود تا این مشکل در آموزش پرورش برطرف شود به این شکل که با تعریف سیستم جامع، نظام پرداختی برای آموزش پرورش سطح بندی و جایگاه معلمان مشخص و زمینه طرح رتبه بندی معلمان فراهم می شود.

محرابی افزود: در سال گذشته ۱۰ طرح آموزشی با هزینه حدود ۱۲۰ میلیارد ریال با مشارکت خیران و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس احداث شد و به بهره برداری رسید.
در این مراسم از ۶۰ معلم نمونه و ۳۰ پژوهشگر برتر آموزش و پرورش شهرستان سبزوار قدردانی شد.
۵۳ هزار دانش آموز در ۲۹۵ آموزشگاه شهرستان سبزوار زیر نظر چهار هزار و ۵۰۰ معلم تحصیل می کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.