کد خبر : 21061
دیدگاه‌ها برای مقاله دانشجوی دانشگاه حکیم در مجله انجمن شیمی آمریکا منتشر شد بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 تیر 1398 - 13:32
-

مقاله دانشجوی دانشگاه حکیم در مجله انجمن شیمی آمریکا منتشر شد

ایرنا مقاله پژوهشی احسان رضوی دانشجوی مقطع کارشناسی دانشگاه حکیم سبزواری در مجله انجمن شیمی آمریکا “ACS” منتشر شد. رئیس دانشکده نفت و پتروشیمی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: این مقاله با موضوع «مطالعه ترمودینامیکی رفتار فازی سیستم حاوی ترکیبات هترو سیکلیک نیتروژن دار، اکسیژن دار و گوگرد دار» به کمک معادله PC-SAFT است. دکتر محمود

ایرنا

مقاله پژوهشی احسان رضوی دانشجوی مقطع کارشناسی دانشگاه حکیم سبزواری در مجله انجمن شیمی آمریکا “ACS” منتشر شد.

رئیس دانشکده نفت و پتروشیمی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: این مقاله با موضوع «مطالعه ترمودینامیکی رفتار فازی سیستم حاوی ترکیبات هترو سیکلیک نیتروژن دار، اکسیژن دار و گوگرد دار» به کمک معادله PC-SAFT است.

دکتر محمود فرخی افزود: این مقاله برگرفته از پایان‌نامه دوره کارشناسی احسان رضوی و حاصل تحقیقاتی مفصل است که با راهنمایی علی خوش‌سیما، استادیار و عضو هیئت‌علمی دانشکده نفت و پتروشیمی دانشگاه حکیم سبزواری به رشته تحریر درآمده است.

وی اضافه کرد: در این مقاله به پیش‌بینی و محاسبه خواص ترمودینامیکی و شیمی فیزیکی ترکیبات هترو سیکلیک که در ردیف پرکاربردترین حلال‌ها در صنعت دارو، صنایع شیمیایی و صنایع زیرمجموعه نفت است توجه شده است.

رئیس دانشکده نفت و پتروشیمی دانشگاه حکیم سبزواری افزود: جداسازی بعضی از این مواد به‌عنوان آلاینده‌های مواد شیمیایی و سوخت حائز اهمیت است.

دانشگاه حکیم سبزواری جز ۲۲ دانشگاه محور در کشور است که با حدود ۹ هزار دانشجو دارای ۳۳ گروه آموزشی، ۱۳۹ کد رشته تحصیلی در مقاطع کارشناسی تا دکتری و ۱۰ دانشکده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.