کد خبر : 31956
دیدگاه‌ها برای ممنون آقای قاضی بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 مرداد 1401 - 12:59
-

ممنون آقای قاضی

سبزواریان

می‌گویند اهمیت و ارزش بعضی چیزها مثل امنیت و سلامت را آدم زمانی درک می‌کند که آن‌ها را از دست می‌دهد. گاهی سلامتیم و نمی‌دانیم چقدر باید قدردانش باشیم، مگر زمانی که …

گاهی هم نعمتی از جنس امنیت را درک نمی‌کنم مگر ناامنی اطرافمان را پر کند. ما سبزواریان البته حافظه تاریخی مهمی داریم که می‌تواند کمکمان کند برای دانستن قدر بعضی چیزها.

همین چند وقت پیش بود که اخبار تلخی ناامنی اراذل اوباش و حسابرسی‌های درون گروهی بعضی از این افراد، شهرستان را ناامن کرده بود. مدت‌ها است اما که این اخبار تلخ را نمی‌شنویم یا کمتر می‌شنویم.

زیاد زمان نمی‌گذرد از دورانی که «سبزوار است یا تگزاس» فضای مجازی را پر کرده بود. الآن قدر می‌دانیم که احساس ناامنی مدت‌ها است از ناحیه نزاع‌های گروهی احساس نشده است.

این دستاورد ارزشمند، آن‌هم در شرایط بحران اقتصادی و افزایش میانگین سرقت و بزهکاری در کل کشور، اهمیت دوچندان می‌یابد. امروز سبزوار یک سر و گردن از میانگین شهرهای دیگر بالاتر است.

تردیدی نیست که این دستاورد محصول همکاری دستگاه‌های انتظامی، نظامی و امنیتی و تمام شهروندان است، اما در رأس تمام این تلاش‌ها و عملکرد درخشان، دستگاه دادگستری شهرستان قرار دارد.

از زمان انتصاب میرعلم سیدی در سبزوار، نور امیدی در دل بخشی از شهروندان ایجاد شد که اقدام قاطع آقای قاضی، می‌تواند به نزاع‌های زنجیره‌ای شهرستان پایان دهد. سیدی در یکی از مصاحبه‌های خود، صراحتا اعلام کرد که اگر قتلی در این نزاع‌ها اتفاق بیفتد، ظرف چند ماه قاتل را پای قصاص خواهد برد!

از آن طرف با همکاری نیروهای متعهد انتظامی شهرستان، سردسته‌های گروه‌های اراذل را هدف قرار داده و همه فهمیدند که اوضاع قرار است تغییر کند.

اکنون و پس از چند سال، می‌بینیم این تلاش و اقتدار به نتیجه نشسته و به عنوان شهروندان و ساکنان این شهر و شهرستان، آرزو می‌کنیم هرگز به آن روزها باز نگردیم.

تقدیر و تشکر کردن از اقدامات مفید و نقاط مثبت، به اندازه نقد و مطالبه‌گری در نقاط ضعف ارزشمند است. پس از آقای قاضی و تمام همکارانش بابت این دستاورد صمیمانه تشکر می‌کنیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.