کد خبر : 26075
دیدگاه‌ها برای مهار کرونا همدلی و ایثار دفاع مقدس را زنده کرد بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 فروردین 1399 - 16:41
-

مهار کرونا همدلی و ایثار دفاع مقدس را زنده کرد

ایرنا فرماندار خوشاب گفت: آحاد جامعه همراه با مسئولان برای مهار بیماری کرونا پای‌کار آمده‌اند و این حرکت بار دیگر همدلی، ایثار و ارزش‌های دوران دفاع مقدس را در ملت ایران زنده کرد. امان‌الله خدمتگزار در نشست ستاد پیشگیری از کرونا در شهرستان خوشاب افزود: امروز گروه‌های مردمی به‌طور جهادی همپای جهادگران سلامت و مسئولان

ایرنا

فرماندار خوشاب گفت: آحاد جامعه همراه با مسئولان برای مهار بیماری کرونا پای‌کار آمده‌اند و این حرکت بار دیگر همدلی، ایثار و ارزش‌های دوران دفاع مقدس را در ملت ایران زنده کرد.

امان‌الله خدمتگزار در نشست ستاد پیشگیری از کرونا در شهرستان خوشاب افزود: امروز گروه‌های مردمی به‌طور جهادی همپای جهادگران سلامت و مسئولان برای تأمین و تولید ملزومات و لوازم بهداشتی پای‌کار آمده‌اند.

وی با اشاره به دشمنی غربی‌ها با انقلاب اسلامی ادامه داد: آن‌ها نه‌تنها بخشی از تحریم‌های مرتبط را حذف نکردند بلکه از برنامه‌ریزی‌های موفق جمهوری اسلامی در مهار و جلوگیری از ویروس کرونا انتقاد می‌کنند.
وی گفت: باوجود تلاش‌های وزارت بهداشت و سایر نهادها، قرنطینه خانگی مناسب‌ترین راهکار برای جلوگیری از گسترش و ابتلا به بیماری کروناست.

فرماندار خوشاب افزود: اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی که در ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مطرح شده در قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا بسیار مؤثر خواهد بود.

وی ادامه داد: به‌منظور پیشگیری از شیوع کرونا، طی ۱۰ روز گذشته هشت هزار و ۳۰۰ مسافر در این شهرستان غربالگری و تب سنجی و سه هزار خودرو ضدعفونی شده‌اند.

وی گفت: شهرستان خوشاب در مسیر جاده بین‌المللی و محور ترانزیت آسیای میانه قرار دارد ازاین‌رو سه پایگاه غربالگری مربوط به کرونا در مسیرهای ورودی این شهرستان مستقر شده است.  

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.