دیدگاه‌ها برای مهدی مقصودی: سبزوار در زمینه جذب گردشگر، کارنامه خوبی ندارد بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 مهر 1399 - 2:37
-

مهدی مقصودی: سبزوار در زمینه جذب گردشگر، کارنامه خوبی ندارد

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر سبزوار می‌گوید این شهر در جذب گردشگر، کارنامه خوبی نداشته است.

عکس: مهدی مقصودی، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر سبزوار در مراسم گرامی‌داشت هفته جهانی گردشگر که با حضور شماری از فعالان این حوزه و جمعی از مسئولان شهری در خانه ترشیزی برگزار شده، سخنرانی می‌کند.

مهدی مقصودی در مراسمی که به‌مناسبت هفته جهانی گردشگری برگزار می‌شد گفت که باید «ظرفیت گردشگری» را به‌وجود آورد؛ او از جمله، پارکینگ مناسب برای گردشگر و مکانی که بتوان چادر مسافرتی در آن برپا کرد را مثال زد.

مقصودی به ورود پنجمین دوره شورای شهر سبزوار به مرمت بازار سرپوش اشاره کرد. هم‌اکنون، تفاهم‌نامه‌ای برای بهسازی این فضا در جریان است.

او از «منطقه گردشگری توحیدشهر» نیز نام برد و از ادارات، نهادها و سازمان‌های مردم‌نهاد خواست به شکل‌گیری این فضا کمک کنند؛ چرا که به گفته او، در توحیدشهر، می‌توان کارهای اجرایی‌تری نسبت به سایر نقاط شهر انجام داد.

مهدی مقصودی در قسمتی دیگر از سخنانش، از این گزاره که «قبلاً می‌گفتند ۲۰ میلیون نفر از سبزوار می‌گذرند و حالا این آمار را ۳۰ میلیون نفر اعلام می‌کنند» انتقاد کرد و گفت که نمی‌داند با چه معیاری، این تعداد به این شکل افزایش یافته است.

مراسم گرامی‌داشت هفته جهانی گردشگری، در خانه تاریخی ترشیزی شهر سبزوار، با حضور شماری از فعالان این عرصه از جمله انجمن سفیران گردشگری برگزار می‌شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.