کد خبر : 25975
دیدگاه‌ها برای مهروموم ۹ واحد صنفی متخلف در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 2 فروردین 1399 - 15:39
-

مهروموم ۹ واحد صنفی متخلف در سبزوار

ایرنا ۹ واحد صنفی متخلف طی دو روز گذشته در راستای نظارت بر عرضه بهداشتی مواد غذایی و رعایت پروتکل‌های تعطیلی موقت جهت پیشگیری از بیماری کرونا در سبزوار مهروموم شدند. معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با بیان این مطلب گفت: این واحدهای صنفی متخلف به علت رعایت نکردن موارد بهداشتی و تخطی از

ایرنا

۹ واحد صنفی متخلف طی دو روز گذشته در راستای نظارت بر عرضه بهداشتی مواد غذایی و رعایت پروتکل‌های تعطیلی موقت جهت پیشگیری از بیماری کرونا در سبزوار مهروموم شدند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با بیان این مطلب گفت: این واحدهای صنفی متخلف به علت رعایت نکردن موارد بهداشتی و تخطی از مصوبه ستاد پیشگیری از کرونای شهرستان مهروموم شدند.

دکتر فاطمه نوده افزود: به‌منظور پیشگیری از بیماری از کرونا توصیه‌های بهداشتی به واحدهای صنفی داده شده تا با ضدعفونی کردن غرفه‌ها و فضای کسب‌وکار خود نگرانی شهروندان را در این زمینه کاهش دهند.

وی ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی، از طریق تلفن ۱۹۰ شکایات خود را به سامانه فوریت‌های سلامت محیط و کار گزارش کنند.

شمار افراد مبتلا به ویروس کووید ۱۹ عامل بیماری کرونا در شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در غرب خراسان رضوی به ۵۷ نفر رسیده است.

همچنین تاکنون سه بیمار مبتلا به ویروس کووید ۱۹ در شهرستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار فوت کرده‌اند و از مجموع ۵۷ بیمار مبتلا به کرونا در شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در غرب خراسان رضوی تاکنون ۴۴ نفر بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده‌اند.

۱۷ هزار واحد صنفی زیر نظر ۴۱ اتحادیه در شهرستان سبزوار فعالیت دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.