کد خبر : 29878
دیدگاه‌ها برای مه گرفتگی پدیده غالب هوای استان خراسان رضوی است بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آذر 1400 - 9:29
-

مه گرفتگی پدیده غالب هوای استان خراسان رضوی است

کارشناس پیش بین اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: هم اکنون مه گرفتگی به ویژه در شمال، شمال غرب و مرکز، پدیده غالب هوای استان است و در مناطق کوهستانی شرقی نیز بارش‌های پراکنده برف را شاهد هستیم. آیدا فاروقی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته شهرستان تربت حیدریه با منهای ۱۰ درجه و داورزن با ۱۲

کارشناس پیش بین اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: هم اکنون مه گرفتگی به ویژه در شمال، شمال غرب و مرکز، پدیده غالب هوای استان است و در مناطق کوهستانی شرقی نیز بارش‌های پراکنده برف را شاهد هستیم.

آیدا فاروقی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته شهرستان تربت حیدریه با منهای ۱۰ درجه و داورزن با ۱۲ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان بوده‌اند و دمای مشهد نیز در این مدت بین منهای سه و پنج درجه سانتیگراد در نوسان بوده و بیشترین سرعت وزش باد نیز از سبزوار با ۴۳ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

وی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته بیشترین میزان بارندگی از کلات به میزان چهار دهم میلیمتر گزارش شده است و از اواسط امروز از میزان ابرناکی هوای استان کاسته می شود.

کارشناس پیش بین اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از بعد از ظهر در مناطق بادخیز، سرعت وزش باد افزایش می‌یابد که این وضعیت، تا پایان هفته کم و بیش ادامه دارد و روز پنجشنبه و جمعه نیز دوباره آسمان استان ابرناک می‌شود اما احتمال با‌رش، کم است و دمای هوا نیز تا اوایل هفته آینده افزایشی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.