دیدگاه‌ها برای مگر شما نماینده ما نیستید؟ بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 اردیبهشت 1401 - 14:03
-

مگر شما نماینده ما نیستید؟

وحید تقوی / سبزوار فوری امروز توئیت نماینده مردم نیشابور را منتشر کردم در نقد دولت جدید. یادم آمد که در کل این ۸ ماه به جز یکی دو مورد ندیده‌ایم دو نماینده شهرمان چیزی «از گل نازک‌تر» در مورد دولت آقای رئیسی گفته باشند! آقایان محبی و عنابستانی در زمان انتخابات طرفدار این دولت

وحید تقوی / سبزوار فوری

امروز توئیت نماینده مردم نیشابور را منتشر کردم در نقد دولت جدید. یادم آمد که در کل این ۸ ماه به جز یکی دو مورد ندیده‌ایم دو نماینده شهرمان چیزی «از گل نازک‌تر» در مورد دولت آقای رئیسی گفته باشند!

آقایان محبی و عنابستانی در زمان انتخابات طرفدار این دولت بوده‌اند، قبول! هم طیف و هم‌جناح هستند، قبول! کشور نیاز به همراهی و همدلی دارد، قبول! ولی دیگر یک جای نقد که به سرانجام برسد، هم در این مدت پیدا نمی‌شد؟

باید از آقایان پرسید که مگر شما نماینده ما نیستید؟ مگر به شما رأی ندادیم که صدای ما باشید در کشور؟ حالا نه اینکه دولت را از ریشه بزنید ولی حداقل با این موج گرانی افسارگسیخته نطق پیش از دستور انتقادی در چند دقیقه دردی از ما مردم دوا نمی‌کند.

آیا وقت استیضاح و سوال برای وزیر صمت و اقتصاد فرا نرسیده است ؟ نمی‌شد زمان گران شدن عجیب آرد و به تبع آن اقلامی چون ماکارونی، وزیر کشاورزی را استیضاح کنید؟

نمی شد برای یکبار هم که شده بخاطر کشته های جاده های غرب خراسان که همین چند روز پیش یک بانوی معلم جانش را در جاده مرگ (جوین) از دست داد وزیر راه را استیضاح می کردید؟

نمی‌شد یک‌بار از وزیر خارجه بپرسید که در توافق‌ها چه خبر است که تمام اقتصاد کشور را منتظر و بلاتکلیف آن نگه داشته‌اید؟

در روزهای جاری، دولت و کابینه آیت الله رئیسی به شدت مورد انتقاد افکار عمومی هستند و آنقدر از شعارهای دوران انتخاباتشان دور افتاده‌اند که عملا ناامیدی جدی ایجاد کرده‌اند.

حالا سوال ما مردم حوزه انتخابیه از شما این است که کی می خواهید از دولت مستقر تقاضای پاسخگویی داشته باشید؟ کی از ابزار استیضاح، سوال و یا دیگر راهکارهای نظارتی خود استفاده خواهید کرد؟ هیچ‌وقت؟

آقای عنابستانی و محبی ؟ ما نه آب به آسیاب دشمن می ریزیم نه عنادی با شما دو عزیز داریم . ولی به والله مردم خسته هستند و انتظارشان رساندن صدای آنها در مجلس است!

بخاطر همین مردم یکبار هم که شده وزرای دولتی که از شعارهایشان فرسنگ ها فاصله گرفته اند را به مسلخ استیضاح بکشانید تا بدانیم #هنر شما واقعا #صدایمردمبودن است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.