کد خبر : 25824
دیدگاه‌ها برای میزان ترافیک در غرب خراسان رضوی نگران کننده است بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 23 اسفند 1398 - 11:24
-

میزان ترافیک در غرب خراسان رضوی نگران کننده است

ایرنا رئیس پلیس راه سبزوار گفت: میزان و حجم ترافیک در مسیر جنوبی جاده شاهرود به سبزوار نیمه سنگین است که این موضوع با توجه به شیوع بیماری کرونا نگران کننده است. سرهنگ مهدی ایزد پناه با بیان این مطلب افزود: عصر امروز از ساعت ۱۶ تا حدود ۱۹ وضعیت ترافیک مسیر جنوبی جاده شاهرود

ایرنا

رئیس پلیس راه سبزوار گفت: میزان و حجم ترافیک در مسیر جنوبی جاده شاهرود به سبزوار نیمه سنگین است که این موضوع با توجه به شیوع بیماری کرونا نگران کننده است.

سرهنگ مهدی ایزد پناه با بیان این مطلب افزود: عصر امروز از ساعت ۱۶ تا حدود ۱۹ وضعیت ترافیک مسیر جنوبی جاده شاهرود به سبزوار نیمه سنگین بود و هم‌اینک این وضعیت عادی و روان است.

وی اضافه کرد: بستر لازم برای توقیف خودروها مهیا شده و شرایط آرام‌سازی ترافیک با تلاش عوامل پلیس راه و راهداری انجام شده است اما تاکنون شاهد استقرار پایگاه‌های غربالگری مسافران در مسیر ورودی شهرستان سبزوار نبوده ایم.

رئیس پلیس راه سبزوار گفت: مأموران پلیس راه نیز در کنار سایر دستگاه‌ها دغدغۀ ورود بیش‌تر ویروس کرونا از مبادی ورودی به استان خراسان رضوی را دارند.

سرهنگ مهدی ایزد پناه افزود: تعطیلات پیش رو و نوروز ۹۹ فرصت مناسبی برای سفر نیست و از همۀ مردم تقاضا داریم سفرهای خود را به زمان پس از پاکی از بیماری کرونا موکول نمایند.

طول راه‌های سبزوار هزار و ۵۰۰ کیلومتر شامل ۸۵ کیلومتر بزرگراه، ۵۳ کیلومتر راه اصلی و ۱۸۰ کیلومتر راه فرعی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.