کد خبر : 5040
دیدگاه‌ها برای میزان صدور پروانه بهره برداری صنعتی در سبزوار دو برابر شد بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1393 - 22:59
-

میزان صدور پروانه بهره برداری صنعتی در سبزوار دو برابر شد

سبزواریان: رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار از رشد دو برابری صدور پروانه های بهره برداری صنعتی در این شهرستان طی امسال تاکنون خبر داد. ‘علی امیدبخش’ روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در این مدت در مجموع ۱۰ پروانه بهره برداری صنعتی با سرمایه گذاری ۱۵۱ میلیارد ریال و

sanat01سبزواریان: رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار از رشد دو برابری صدور پروانه های بهره برداری صنعتی در این شهرستان طی امسال تاکنون خبر داد.

‘علی امیدبخش’ روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در این مدت در مجموع ۱۰ پروانه بهره برداری صنعتی با سرمایه گذاری ۱۵۱ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۵۷ نفر در شهرستان سبزوار صادر شده است.

وی این رقم را در مدت زمان مشابه پارسال شامل پنج پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری ۳۴ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۸۵ نفر ذکر کرد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار مجموع پروانه های بهره برداری صنعتی این شهرستان را ۲۲۶ فقره با حجم سرمایه گذاری دو هزار و ۵۶۹ میلیارد ریال ذکر و بیان کرد: چهار هزار و ۴۵۴ نفر در این بخش مشغول کار هستند.

وی با اشاره به رشد ۲.۷ برابری تعداد و رشد ۵.۷ برابری سرمایه ثابت جوازهای تاسیس صادره در سال ۹۲ نسبت به سال ۹۱ در سبزوار نیز گفت: هم اینک جوازهای تاسیس و توسعه موجود شامل ۲۲۸ جواز با اشتغالزایی چهار هزار و ۷۶۷ نفر و سرمایه گذاری هشت هزار و ۵۳۱ میلیارد ریال است.

امیدبخش با بیان اینکه همکاری بین مسوولان سبزوار موجب جهش خوب صنعتی در این شهرستان شده افزود: مسوولان نهایت همکاری را در حد توان با سرمایه گذاران دارند.

وی در ادامه تاکید کرد: دولت یازدهم در بخش تولید و صنعت اقدامات بسیار خوبی انجام داده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.