کد خبر : 24536
دیدگاه‌ها برای میوه‌فروشان بیشترین تخلفات صنفی را در سبزوار دارند بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آذر 1398 - 12:27
-

میوه‌فروشان بیشترین تخلفات صنفی را در سبزوار دارند

ایرنا رئیس اتاق اصناف سبزوار گفت: واحدهای صنفی فعال زیر نظر اتحادیه میوه و تره‌بار در این شهرستان بیشترین تعداد تخلفات صنفی را پس از اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین داشته‌اند. علی کیانی شمار پرونده‌های تشکیل شده پیرامون تخلفات صنفی را پس از اجرای طرح سهمیه‌بندی بیشترین در سبزوار ۱۶۳ فقره اعلام و بیان کرد: تخلف

ایرنا

رئیس اتاق اصناف سبزوار گفت: واحدهای صنفی فعال زیر نظر اتحادیه میوه و تره‌بار در این شهرستان بیشترین تعداد تخلفات صنفی را پس از اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین داشته‌اند.

علی کیانی شمار پرونده‌های تشکیل شده پیرامون تخلفات صنفی را پس از اجرای طرح سهمیه‌بندی بیشترین در سبزوار ۱۶۳ فقره اعلام و بیان کرد: تخلف گران‌فروشی بیشترین موضوع این پرونده‌ها بوده که اکثر آن‌ها را فعالان حوزه عرضه میوه و تره‌بار در این شهرستان مرتکب شده‌اند. 

وی بدون ذکر آمار تشریحی افزود: پس از فروشندگان میوه و تره‌بار در سبزوار واحدهای صنفی عرضه مواد غذایی، پوشاک، کیف و کفش بیشترین تعداد تخلفات را شامل گران‌فروشی و نصب نکردن نرخ بر کالاها داشته‌اند.

رئیس اتاق اصناف سبزوار ادامه داد: ارزش اقتصادی ۱۶۳ پرونده تخلف صنفی تشکیل شده در این شهرستان ۶۰۰ میلیون ریال است که پرونده آن‌ها برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارجاع شده است. 

وی گفت: ۱۲ گروه بازرسی با کمک اداره صنعت، معدن و تجارت و بسیج اصناف همه‌روزه در حال پایش وضعیت بازار و نظارت بر نرخ اجناس به‌ویژه کالاهای اساسی در سبزوار هستند. 

کیانی افزود: در چارچوب فعالیت شبانه‌روزی بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف سبزوار، سامانه تلفنی ۱۲۴ نیز آماده دریافت شکایت‌ها گزارش‌های مردمی از تخلف در عرضه کالا و خدمات است.

۱۷ هزار واحد صنفی زیر نظر ۴۲ اتحادیه در سبزوار فعالیت دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.