کد خبر : 4849
دیدگاه‌ها برای نامه زیباکلام به وزیر ارشاد بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 12 دی 1393 - 22:14
-

نامه زیباکلام به وزیر ارشاد

بامدادنیوز: صادق زیباکلام در نامه ای به وزیر ارشاد، از اظهارات وی درباره آنچه فتنه خوانده می شود، ابراز تاسف کرد و نوشت: مردم اگر در آن چهار سال داستان فتنه را باور کرده بودند در آن صورت جناب آقای دکتر سعید جلیلی خیلی بیشتر از ۴ میلیون رأی می‌بایستی می‌آوردند. شما نمایندگی دولتی را

بامدادنیوز: صادق زیباکلام در نامه ای به وزیر ارشاد، از اظهارات وی درباره آنچه فتنه خوانده می شود، ابراز تاسف کرد و نوشت: مردم اگر در آن چهار سال داستان فتنه را باور کرده بودند در آن صورت جناب آقای دکتر سعید جلیلی خیلی بیشتر از ۴ میلیون رأی می‌بایستی می‌آوردند. شما نمایندگی دولتی را دارید که نزدیک به ۱۹ میلیون نفر به آن رأی داده‌اند. به نظر جنابعالی، چند درصد از آن ۱۹ میلیون داستان «فتنه» را پذیرفته‌اند؟

متن این نامه که در فیس بوک صادق زیباکلام منتشر شده، بدین شرح است:

بسمه تعالی
جناب آقای علی جنتی
وزیر محترم ارشاد اسلامی دامت اقباله
با سلام و تحیات. خبرگزاری‌های وابسته به اصولگرایان بیاناتی از جنابعالی در خصوص «فتنه» گزارش کرده‌اند که اگر واقعاً شما چنین مطالبی گفته باشید، تأسف‌آور است. نه از باب محتوایی که بیش از پنج سال است صد مرتبه بدتر از آن‌ها را برخی از اصولگرایان شبانه‌روز و از تریبون‌های عدیده دولتی که انحصاراً در اختیار خودشان است پخش و تکرار کرده‌اند. اگر آنان به راستی اسناد و مدارکی دال بر همکاری «سران فتنه» با کشورهای دیگر می‌داشتند در این پنج سال، پنجاه هزار بار آن را پخش کرده بودند. آنان خودشان پارچه «فتنه» را بافتند، خودشان هم آن را بریدند، دوختند، پروو کردند و نهایتاً هم آن را به تن عده‌ای آویختند و بعد هم یکسره از جنس و دوخت و طرح آن به یکدیگر تبریک و تهنیت می‌گویند. جناب جنتی، اگر در عالم واقعیت «فتنه»‌ای رخ داده و وجود خارجی می‌داشت، برپایی یک دادگاه علنی برای رسیدگی به آن کمترین اقدامی می‌بود که انتظار می‌رفت صورت بگیرد. برپایی دادگاه که جای خود دارد، شما در این پنج سال هرچه دلتان خواست گفتید و به «فتنه گران» نسبت دادید اما دریغ از آنکه حتی پنج دقیقه به آن‌ها هم مجال دفاع در قبال این کوهی از اتهامات که به آن‌ها نسبت داده‌اید بدهید.

اما جناب جنتی عرضم با حضرتعالی در فقره دیگری بود. به هر حال مردم اگر در آن چهار سال داستان فتنه را باور کرده بودند در آن صورت جناب آقای دکتر سعید جلیلی خیلی بیشتر از ۴ میلیون رأی می‌بایستی می‌آوردند. شما نمایندگی دولتی را دارید که نزدیک به ۱۹ میلیون نفر به آن رأی داده‌اند. به نظر جنابعالی، چند درصد از آن ۱۹ میلیون داستان «فتنه» را پذیرفته‌اند؟ اگر هم می‌فرمایید که جنابعالی به یک اصولی پایبند هستید و رأی موکلینتان برایتان ملاک نمی‌باشد و تابع اصولتان هستید، در آن صورت آیا قائل بودن به حقی به نام حق پاسخگویی برای متهمینی که ۵ سال است شما هر اتهامی که به فکرتان می رسیده به آنان نسبت داده‌اید هیچ جایی در نظام اصولی شما پیدا نمی‌کند؟

ایام به کام باد- صادق زیباکلام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.