کد خبر : 27155
دیدگاه‌ها برای «نامه سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مبهم است» بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 خرداد 1399 - 22:54
-

«نامه سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مبهم است»

زهرا بخشی عضو شورای اسلامی شهر سبزوار امروز، نامه سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری درباره «انتخابات زودهنگام هیئت‌رئیسه» این شورا را «مبهم و دارای ایهام» توصیف کرده است. به گزارش سبزواریان، به گفته او «هیچ‌جای قانون گفته نشده نمی‌توانید رئیس شورا را برکنار نکنید؛ قانون در اینجا سکوت کرده و وقتی در قانون

زهرا بخشی عضو شورای اسلامی شهر سبزوار امروز، نامه سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری درباره «انتخابات زودهنگام هیئت‌رئیسه» این شورا را «مبهم و دارای ایهام» توصیف کرده است.

به گزارش سبزواریان، به گفته او «هیچ‌جای قانون گفته نشده نمی‌توانید رئیس شورا را برکنار نکنید؛ قانون در اینجا سکوت کرده و وقتی در قانون بینِ می‌توانید و نمی‌توانید چیزی قید نشده، یعنی ما می‌توانیم ایشان را برکنار کنیم.»

علی‌اصغر محمدی دیگر عضو شورای شهر سبزوار هم به انتخاب بنی‌صدر در ابتدای انقلاب اشاره کرده و گفته «مردم پس از مدتی متوجه شدند اشتباه کرده‌اند و بلافاصله جلوی ضرر گرفته شد؛ اعضای شورا هم با برگزاری انتخابات زودهنگام، جلوی ضرر بیش‌تر را گرفتند.»

او همچنین از «توهین به اعضای شورا، شکستن لیوان و شیشه در جلسات این شورا» انتقاد کرده و گفته که از بازرسی خواسته «امنیت جانی» آن‌ها را تأمین کند.

چندی پیش ۷ عضو شورای شهر سبزوار، با امضای صورت‌جلسه‌ای، اعلام کردند «انتخابات زودهنگام هیئت‌رئیسه» برگزار کرده‌اند و محمدی را به کرسی ریاست نشانده‌اند. این اقدام توسط سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، «فاقد مستند قانونی» توصیف شده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.