کد خبر : 23858
دیدگاه‌ها برای نخستین اجتماع مردمی بیعت با امام عصر (عج) در سبزوار برگزار شد بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 آبان 1398 - 22:30
-

نخستین اجتماع مردمی بیعت با امام عصر (عج) در سبزوار برگزار شد

ایرنا ‌ نخستین اجتماع مردمی بیعت با امام عصر (عج) عصر پنجشنبه با حضور پرشور ارادتمندان به اهل‌بیت (ع) و خانواده معظم شهدا در آستان مقدس شهیدان سبزوار برگزار شد. یک استاد حوزه علمیه در جشن عید بیعت در گلزار شهدای سبزوار با اشاره به دوران طولانی غیبت امام عصر (عج) گفت: مطالبه ظهور ایشان

ایرنا

‌ نخستین اجتماع مردمی بیعت با امام عصر (عج) عصر پنجشنبه با حضور پرشور ارادتمندان به اهل‌بیت (ع) و خانواده معظم شهدا در آستان مقدس شهیدان سبزوار برگزار شد.

یک استاد حوزه علمیه در جشن عید بیعت در گلزار شهدای سبزوار با اشاره به دوران طولانی غیبت امام عصر (عج) گفت: مطالبه ظهور ایشان باید فراگیر شود.

حجت‌الاسلام هادی حسین‌پور افزود: شیعیان و مسلمانان جهان باید تشنه ظهور باشیم و برای تعجیل در ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) دعا کنیم.

وی اظهار داشت: علم کامل و بدون خطا، عمل بدون خطا و دلسوزی و مهربانی از ویژگی‌های امام عصر (عج) است که  این ویژگی‌ها در زندگی و مدیریت بشر وجود ندارد.

مسئول اجتماع مردمی بیعت با امام عصر (عج) نیز گفت: سبزوار از نخستین شهرهای شیعه ایران است و جای برگزاری مراسمی با عنوان جشن عید بیعت در این شهر خالی بود.

جواد شمس‌آبادی با بیان اینکه با همکاری اعضای آستان مقدس شهیدان سبزوار طرح اطعام جشن غدیر از چهار سال گذشته در این شهر اجرا شده افزود: تصمیم گرفته شد اجتماع مردمی بیعت با امام عصر (عج) نیز در این شهر برپا شود.

وی اظهار داشت: در این مراسم ۹۰۰ بلیت رایگان فیلم «منطقه پروازممنوع» به حاضران در این اجتماع اهدا شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.