کد خبر : 23869
دیدگاه‌ها برای نخستین تقویم فرهنگی سبزوار رونمایی شد بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 آبان 1398 - 23:00
-

نخستین تقویم فرهنگی سبزوار رونمایی شد

ایرنا نخستین تقویم فرهنگی شهرداری سبزوار با هدف یکپارچگی فرهنگی و معرفی ظرفیت‌های هنری این شهر سه‌شنبه‌شب با حضور مسئولان شهری رونمایی شد. رئیس کمیسیون فرهنگی و گردشگری شورای اسلامی شهر سبزوار در این مراسم گفت: این تقویم اجرایی پس از تصویب در شورای شهر برای عملیاتی شدن به شهرداری ابلاغ شده است. مسعود پسندیده

ایرنا

نخستین تقویم فرهنگی شهرداری سبزوار با هدف یکپارچگی فرهنگی و معرفی ظرفیت‌های هنری این شهر سه‌شنبه‌شب با حضور مسئولان شهری رونمایی شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و گردشگری شورای اسلامی شهر سبزوار در این مراسم گفت: این تقویم اجرایی پس از تصویب در شورای شهر برای عملیاتی شدن به شهرداری ابلاغ شده است.

مسعود پسندیده افزود: در این تقویم، فعالیت‌ها و نحوه هزینه‌های شهرداری در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، گردشگری، مذهبی و ورزشی مشخص شده است.

وی اظهار داشت: در تقویم فرهنگی ابلاغی شورای اسلامی شهر سبزوار ۷۶ عنوان برنامه در بخش‌های مختلف فرهنگی، مذهبی و ورزشی در نظر گرفته شده است.

وی گفت: ایجاد بازارچه صنایع‌دستی، خانه ورزش، خانه قرآن و عترت، بزرگداشت مفاخر، آئین نمادین استقبال از امام زمان (عج) و ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای بخشی از برنامه‌های  تقویم فرهنگی شهرداری سبزوار است.

پسندیده ادامه داد: از محل اعتبارات شهرداری سبزوار در سال جاری ۳۰ میلیارد ریال به فعالیت‌های فرهنگی و هنری اختصاص یافته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.