کد خبر : 1511
دیدگاه‌ها برای نرخ سرویس دهی دانش آموزان در سال تحصیلی جدید اعلام شد بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 مرداد 1393 - 18:17
-

نرخ سرویس دهی دانش آموزان در سال تحصیلی جدید اعلام شد

سبزواریان.کام: به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار، نظارت بر سرویس های حمل و نقل دانش آموزی توسط مدیریت آموزش و پرورش، سازمان تاکسیرانی، سازمان اتوبوسرانی، راهنمایی و رانندگی، نیروی انتظامی و فرمانداری صورت می گیرد. دبیر کارگروه ماده ی۱۸ گفت: گشت های تاکسیرانی، راهنمایی و رانندگی با همکاری مدیریت آموزش و پرورش

taxi-93سبزواریان.کام: به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار، نظارت بر سرویس های حمل و نقل دانش آموزی توسط مدیریت آموزش و پرورش، سازمان تاکسیرانی، سازمان اتوبوسرانی، راهنمایی و رانندگی، نیروی انتظامی و فرمانداری صورت می گیرد.

دبیر کارگروه ماده ی۱۸ گفت: گشت های تاکسیرانی، راهنمایی و رانندگی با همکاری مدیریت آموزش و پرورش سبزوار برای نظارت مستقیم بر سرویس ها تشکیل شده است.

علی اصغر مشرقی افزود: نرخ هزینه ی ماهیانه ی سرویس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی برای سواری، مینی بوس و خودرو ون به ترتیب۳۵۵ هزار ریال، ۲۳۰هزار ریال و ۲۷۰هزار ریال می باشد.

وی گفت: نرخ هزینه ی ماهیانه ی سرویس مقطع متوسطه(اول و دوم) برای سواری، مینی بوس و خودرو ون به ترتیب۳۷۰هزار ریال، ۲۶۵هزار ریال و ۳۰۰هزار ریال می باشد.

کارشناس انجمن اولیا و مربیان افزود: مدت زمان سرویس دهی شرکت ها در مقطع پیش دبستانی ۸ماه در مقطع ابتدایی ۸.۵ ماه و در مقطع متوسطه(اول و دوم) ۹ماه می باشد.

علی اصغر مشرقی گفت: نرخ سرویس های حمل و نقل دانش آموزی سال تحصیلی ۹۴-۹۳ توسط کارگروه ماده ی ۱۸ حمل و نقل دانش آموزی در فرمانداری تصویب شده و به تأیید شورای آموزش و پرورش رسید.

وی ادامه داد: سازمان های تاکسیرانی و اتوبوس رانی موظف شدند رانندگان را پس از تأیید با معرفی نامه ی دارای هولوگرام معتبر و عکسدار و برچسب خودرو حامل دانش آموز به آموزش پرورش معرفی نمایند.

وی خاطر نشان کرد: مدیران مدارس موظف گردیدند ضمن رعایت مفاد شیوه نامه ی حمل و نقل دانش آموزی و بخشنامه های ارسالی، قیمت مصوب را در معرض دید اولیای دانش آموزان قرار دهند و با شرکت های معرفی شده توسط آموزش و پرورش عقد قرارداد نمایند و از رانندگان دارای مجوز(دارای کارت سرویس حمل و نقل، برچسب خودرو) استفاده نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.