کد خبر : 19611
دیدگاه‌ها برای نسبت استاد به دانشجو در دانشگاه فرهنگیان نامتوازن است بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 فروردین 1398 - 13:01
-

نسبت استاد به دانشجو در دانشگاه فرهنگیان نامتوازن است

ایرنا معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان گفت: نسبت تعداد استادان به تعداد دانشجویان در دانشگاه فرهنگیان نامتوازن است و مطلوب نیست لذا افزایش جذب اعضای هیات علمی در این دانشگاه در دستور کار قرار دارد. طاهر روشندل اربطانی شامگاه چهارشنبه در بازدید از دانشگاه فرهنگیان سبزوار افزود: دانشگاه فرهنگیان هم اینک حدود ۵۵ هزار دانشجو و

ایرنا
معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان گفت: نسبت تعداد استادان به تعداد دانشجویان در دانشگاه فرهنگیان نامتوازن است و مطلوب نیست لذا افزایش جذب اعضای هیات علمی در این دانشگاه در دستور کار قرار دارد.

طاهر روشندل اربطانی شامگاه چهارشنبه در بازدید از دانشگاه فرهنگیان سبزوار افزود: دانشگاه فرهنگیان هم اینک حدود ۵۵ هزار دانشجو و ۱۵ هزار مهارت آموز و ۸۵۰ عضو هیات علمی دارد که بخشی از آنها پیمانی و بخش بیشتر آنها رسمی هستند.
وی ادامه داد: یکی از دستور کارهای دانشگاه فرهنگیان افزایش جذب اعضای هیات علمی جدید است لذا هیات امنای این دانشگاه با پذیرش ۴۰۰ عضو هیات علمی در سال گذشته موافقت کرد که تحقق این امر به علل اداری و نیاز به تائید ریاست جمهوری به امسال موکول شد.
معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: موضوع تطبیق محتوای آموزشی با سند بنیادین در بازنگری سرفصلهای دروس این دانشگاه دیده شده است.
روشندل با اشاره به ظرفیتهای شهرستان سبزوار گفت: توسعه کمی و کیفی دانشگاه فرهنگیان این شهرستان در دستور کار قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.