کد خبر : 6648
دیدگاه‌ها برای نشاط اجتماعی را در پارک‌های شهر ایجاد می‌کنیم بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 اسفند 1393 - 20:56
-

نشاط اجتماعی را در پارک‌های شهر ایجاد می‌کنیم

سبزواریان: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری سبزوار گفت: نشاط اجتماعی را در پارک‌های شهر ایجاد می‌کنیم. حسین بیدی در گفتگو با سبزواریان گفت: فضای سبز به عنوان یک نهاد اجتماعی دارای کاربری‌های مختلفی است که از جمله‌ی این کاربری‌ها، کارکرد روحی و روانی، ایجاد نشاط اجتماعی و نزدیک شدن به طبیعت در هزارسوی توسعه‌ی شهری

hosein-bidiسبزواریان: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری سبزوار گفت: نشاط اجتماعی را در پارک‌های شهر ایجاد می‌کنیم.

حسین بیدی در گفتگو با سبزواریان گفت: فضای سبز به عنوان یک نهاد اجتماعی دارای کاربری‌های مختلفی است که از جمله‌ی این کاربری‌ها، کارکرد روحی و روانی، ایجاد نشاط اجتماعی و نزدیک شدن به طبیعت در هزارسوی توسعه‌ی شهری است.

وی افزود: سازمان پارک‌ها و فضای سبز برنامه‌ی مدونی در خصوص ایجاد نشاط در ایام نوروز در سطح پارک‌های شهر دارد که از آن‌جمله می‌توان به جشنواره‌ی غذاهای سنتی، نمایشگاه گل و صنایع دستی، مسابقات محلی، شب شعر، مسابقه قوی‌ترین کودکان سبزواری و ده‌ها برنامه‌ی جذاب و متنوع اشاره کرد که می‌تواند عامل مهمی در ایجاد رغبت و حضور شهروندان در سطح پارک‌های باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.