کد خبر : 11393
دیدگاه‌ها برای نشریات مناطق محروم و رسانه های محلی حمایت بیشتری می شوند بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 آذر 1394 - 21:55
-

نشریات مناطق محروم و رسانه های محلی حمایت بیشتری می شوند

سبزواریان: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به نشریات مناطق محروم و رسانه های محلی کشور توجه بیشتری خواهد شد. علی جنتی عصر پنجشنبه در حاشیه آیین افتتاح دومین نمایشگاه توانمندی‌های رسانه‌ای سبزوار بزرگ در گفت و گو با ایرنا افزود: وزارت ارشاد از برگزاری نمایشگاههای نشریات محلی در شهرستان ها حمایت می کند و

media-expo-2nd-01-17سبزواریان: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به نشریات مناطق محروم و رسانه های محلی کشور توجه بیشتری خواهد شد.

علی جنتی عصر پنجشنبه در حاشیه آیین افتتاح دومین نمایشگاه توانمندی‌های رسانه‌ای سبزوار بزرگ در گفت و گو با ایرنا افزود: وزارت ارشاد از برگزاری نمایشگاههای نشریات محلی در شهرستان ها حمایت می کند و انتظار داریم تعداد این نمایشگاه‌های شهرستانی افزایش یابد.

وی با بیان اینکه طبیعتا همه مطبوعات و نشریات نمی توانند در نمایشگاه تهران حضور داشته باشند، گفت: ضوابطی پیش بینی شده که به نشریات و رسانه های محلی توجه بیشتری صورت گیرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: برگزاری نمایشگاههای مطبوعات به توسعه علمی مطبوعات و رسانه ها و نیز شناساندن کارکرد آنها به مردم کمک می کند.

جنتی گفت: سیاست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به عنوان متولی امور فرهنگ، حمایت و نگاه ویژه تر به رسانه ها و نشریات مناطق محروم و مرزی است و در این مسیر برای رتبه بندی و امتیازبندی مطبوعات ضوابطی در وزارتخانه پیش بینی شده است.

وی در مورد بیمه خبرنگاران نیز گفت: مطبوعات و رسانه ها باید خبرنگاران خود را بیمه کنند و در حال حاضر بیشتر خبرنگاران بیمه هستند.

جنتی افزود: به خبرنگاران آزاد کمک های بلاعوض پرداخت نمی شود اما برای تقویت آنها تلاش خواهیم کرد دوره های آموزشی خاصی را برنامه ریزی کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.