کد خبر : 20983
دیدگاه‌ها برای نشست مدیران حقوقی دانشگاه‌ها در سبزوار برگزار شد بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 تیر 1398 - 15:00
-

نشست مدیران حقوقی دانشگاه‌ها در سبزوار برگزار شد

ایرنا ششمین نشست مدیران حقوقی مراکز آموزش عالی منطقه نهم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شامل دانشگاه‌ها، مؤسسات و پژوهشکده‌های فعال در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سمنان در سبزواری برگزار شد. رئیس دانشگاه حکیم سبزواری روز چهارشنبه در این نشست گفت: امروز دانشگاه‌ها در حوزه مسائل حقوقی با مشکلاتی مواجهند که

ایرنا

ششمین نشست مدیران حقوقی مراکز آموزش عالی منطقه نهم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شامل دانشگاه‌ها، مؤسسات و پژوهشکده‌های فعال در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سمنان در سبزواری برگزار شد.

رئیس دانشگاه حکیم سبزواری روز چهارشنبه در این نشست گفت: امروز دانشگاه‌ها در حوزه مسائل حقوقی با مشکلاتی مواجهند که حقوقدانان و مدیران این بخش می‌توانند به حل آن‌ها کمک کنند.

دکتر علی‌اصغر مولوی افزود: مدیریت و نظارت حقوقی بر قراردادها و مناقصات دانشگاه‌ها در شرایط اقتصادی کنونی نیز سبب جلوگیری از هدر رفت بودجه دانشگاه‌ها می‌شود.

وی ادامه داد: نیاز امروز استفاده از ظرفیت‌های حقوقی برای رویارویی با چالش‌های بزرگ کشور از جمله مشکلات محیط‌زیست است.

مدیر امور حقوقی دانشگاه حکیم سبزواری نیز قانونمندی و قانون‌مداری را نیازی همیشگی به‌ویژه در شرایط بحران توصیف و بیان کرد: دانشگاه جایگاه ویژه‌ای در حوزه یاری‌رسانی به تدوین، تثبیت و اجرای قوانین در سطح جامعه دارد.

دکتر عباس برزویی افزود: مدیران و فعالان حوزه حقوقی دانشگاه‌های منطقه نهم وزارت علوم از فعال‌ترین مدیران این وزارتخانه در حل مشکلات حقوقی مراکز آموزش عالی هستند.

همچنین در چارچوب ششمین نشست مدیران حقوقی مراکز آموزش عالی منطقه نهم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شامل دانشگاه‌ها، مؤسسات و پژوهشکده‌های فعال در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سمنان کارگاه‌های آموزشی با موضوع مرور قوانین، مقررات و ضوابط قراردادهای خدمات مشاوره و شرایط عمومی پیمان و قراردادهای پیمانکاران برپا شد.

دانشگاه حکیم سبزواری با حدود ۹ هزار دانشجو، ۳۳ گروه آموزشی، ۱۳۹ کد رشته تحصیلی در مقاطع کارشناسی تا دکتری و ۱۰ دانشکده در زمره ۲۲ دانشگاه «محور» در کشور است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.