کد خبر : 20235
دیدگاه‌ها برای نشست معاونان دانشجویی دانشگاه های منطقه ۹ کشور در سبزوار برگزار شد بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 خرداد 1398 - 22:20
-

نشست معاونان دانشجویی دانشگاه های منطقه ۹ کشور در سبزوار برگزار شد

ایرنا  نشست معاونان دانشجویی دانشگاه‌های منطقه ۹ کشور شامل استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سمنان روز چهارشنبه در دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد. رئیس دانشگاه حکیم سبزواری در این نشست گفت: معاونت‌های دانشجویی بستر آرام و بی تنش برای آموزش و پژوهش که اهداف اصلی دانشگاه‌ها هستند، فراهم می‌کنند. علی‌اصغر مولوی افزود:

ایرنا

 نشست معاونان دانشجویی دانشگاه‌های منطقه ۹ کشور شامل استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سمنان روز چهارشنبه در دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد.

رئیس دانشگاه حکیم سبزواری در این نشست گفت: معاونت‌های دانشجویی بستر آرام و بی تنش برای آموزش و پژوهش که اهداف اصلی دانشگاه‌ها هستند، فراهم می‌کنند.
علی‌اصغر مولوی افزود: آرامش حاکم بر دانشگاه‌ها به یاری عملکرد مسئولان و فعالان حوزه دانشجویی حاصل شده است.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور اظهار داشت: این شرایط دانشگاه‌ها را هم چون سایر حوزه‌ها تحت تأثیر قرار داده که عبور از آن نیازمند هم‌افزایی و هم‌اندیشی بیشتر است.
وی گفت: وزارت علوم و مسئولان دانشگاه‌ها تلاش می‌کنند مشکلات اقتصادی و افزایش قیمت‌ها کمترین تأثیر را در حوزه رفاهی دانشجویان داشته باشد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه حکیم سبزواری نیز گفت: یکی از مشکلات مهم مراکز آموزش عالی مشکلات مالی، بودجه‌ای و گران شدن نرخ کالاها برای رفع نیازهای روزانه است.
فاطمه صادقی فر افزود: برگزاری این نشست‌ها سبب ایجاد وحدت رویه در دانشگاه‌ها و استفاده از تجربیات موفق یکدیگر در مسائل مربوط به امور دانشجویی می‌شود که بسیار راهگشاست.

دانشگاه حکیم سبزواری یکی از ۲۲ دانشگاه محور در ایران است که با حدود ۹ هزار دانشجو دارای ۳۳ گروه آموزشی، ۱۳۹ کد رشته تحصیلی در مقاطع کارشناسی تا دکتری و ۱۰ دانشکده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.