کد خبر : 8512
دیدگاه‌ها برای نشست هم اندیشی شورا و شهرداری با اهالی توحید شهر سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 21:51
-

نشست هم اندیشی شورا و شهرداری با اهالی توحید شهر سبزوار

سبزواریان: نخستین نشست هم اندیشی اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار سبزوار با اهالی توحید شهر سبزوار برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار‏، رئیس شورای اسلامی شهر سبزوار در این نشست صمیمی گفت: برگزاری این چنین نشست های مردمی به منظور افزایش سطح آگاهی و دانش شهری شهروندان شهر سبزوار و همچنین آگاهی بیشتر

سبزواریان: نخستین نشست هم اندیشی اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار سبزوار با اهالی توحید شهر سبزوار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار‏، رئیس شورای اسلامی شهر سبزوار در این نشست صمیمی گفت: برگزاری این چنین نشست های مردمی به منظور افزایش سطح آگاهی و دانش شهری شهروندان شهر سبزوار و همچنین آگاهی بیشتر شورا و شهرداری از مشکلات و دغدغه های مردم در دستور کار قرار گرفته است.

کاظم کرامت افزود: با تداوم این نشست ها شهروندان نسبت به حق و حقوق خودشان اشراف و تسلط بیشتری به دست خواهند آورد تا حقوقشان کمتر تضییع شود.

وی همدلی شهروندان با شورا و شهرداری را در توسعه و عمران شهری مهم ارزیابی کرد، گفت: مشارکت شهروندان در تصمیم سازی های محلی نیز می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات باشد.

کرامت خاطرنشان کرد: شورای اسلامی و شهرداری سبزوار با برگزاری نشست های پرسش و پاسخ در سطح محلات این شهر ضمن برقراری ارتباط رو در رو با شهروندان از دیدگاه ها، پیشنهادات و رهنمودهای آنان در حوزه مدیریت شهری و رفع نواقص موجود در کارها بهره مند و در جهت رفع و بهبود فضای کاری استفاده خواهد کرد.

شهردار سبزوار نیز در این نشست گفت: در سال ۶۰ که بنده به عنوان شهردار در شهر سبزوار مشغول به فعالیت بودم سنگ بنای احداث شهرک توحید در دستور کار قرار گرفت.

دکتر محمد علی طالبی اظهار داشت: در آن دوران با رایزنی هایی که صورت گرفت مدیرکل وقت شهرسازی استان با ایجاد یک شهر اقماری در سبزوار آن زمان که استان شدن سبزوار در دستور کار بود موافقت شد.

وی با بیان اینکه بهترین نقطه برای ایجاد این شهرک اقماری منطقه شمال شهر در نظر گرفته شد، ‌افزود: در آن زمان برای ایجاد این شهرک ۲۰۰ هکتار و برای دانشگاه حکیم سبزواری هم ۲۰۰ هکتار در نظر گرفته شد که بعدا منطقه توحید شهر با افزایش مساحتی مواجه شد.

وی ضمن عذرخواهی از اهالی توحید شهر در بروز برخی کمبودها و مشکلات، اظهار داشت: در یک سال و اندی که دوباره عهده دار شهرداری شده ام شاید نتوانسته ایم برخی مشکلات این منطقه را حل و فصل کنیم که جا دارد همین جا بنده و تیم همراهم از شما عذرخواهی نماییم.

در ادامه نمایندگان اهالی توحید شهر نبود راه دسترسی مناسب به سطح شهر، کم عرض بودن خیابان ها و کوچه ها، عدم اصلاح هندسی خیابان های اصلی، نبود پمپ بنزین و جایگاه سی ان جی، احداث میادین میوه و تره بار، نبود علائم راهنمایی و رانندگی، نصب تندیس دکتر شریعتی یا استاد مطهری در محله بلوک ۲ توحید شهر، احداث زمین های روباز ورزشی، تکمیل باغ ایرانی، توجه جدی به حضور سرمایه گذاران، راه اندازی قطار شهری، افزایش خطوط اتوبوسرانی، ساخت سرویس بهداشتی در پارک مرکزی توحید شهر را از جمله مشکلات و درخواست های خود از شورا و شهرداری بیان کردند.

در پایان این نشست اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار پس از استماع صحبت های نمایندگان اهالی توحید شهر قول پیگیری این امور را دادند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.