کد خبر : 24052
دیدگاه‌ها برای نظارت‌ها بر بازار سبزوار تشدید شد بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 آذر 1398 - 13:59
-

نظارت‌ها بر بازار سبزوار تشدید شد

ایرنا فرماندار سبزوار گفت: با اجرای طرح سهمیه‌بندی و اصلاح قیمت بنزین نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی این شهرستان با هدف جلوگیری از هرگونه گران‌فروشی تشدید شده است. احمد برادران در نشست تنظیم بازار شهرستان سبزوار افزود: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف این شهرستان به‌طور مرتب شرایط بازار را

ایرنا

فرماندار سبزوار گفت: با اجرای طرح سهمیه‌بندی و اصلاح قیمت بنزین نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی این شهرستان با هدف جلوگیری از هرگونه گران‌فروشی تشدید شده است.

احمد برادران در نشست تنظیم بازار شهرستان سبزوار افزود: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف این شهرستان به‌طور مرتب شرایط بازار را پایش می‌کنند.

وی اضافه کرد: گرانی کالاها به بهانه اصلاح قیمت بنزین تخلف محسوب می‌شود و بازرسان با هر اقدام غیرقانونی افزایش قیمت کالا برخورد می‌کنند.

فرماندار سبزوار با اشاره به اینکه جو روانی عامل اصلی التهاب در بازار است گفت: کالاهای اساسی مازاد بر نیاز در بازار وجود دارد و برای کاهش نگرانی شهروندان نشست‌های تنظیم بازار به‌طور مرتب برگزار می‌شود.

رئیس اتاق اصناف سبزوار نیز گفت: از ابتدای طرح اصلاح قیمت بنزین تاکنون بیش از ۴۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان صورت گرفته و ۲۷ واحد صنفی به علت گران‌فروشی جریمه شده‌اند.

علی کیانی افزود: ۲۵ گروه بازرسی با کمک اداره صنعت، معدن و تجارت و بسیج اصناف در شهر سبزوار تشکیل شده است که طی دو نوبت صبح و بعدازظهر وضعیت بازار و کالاهای اساسی را رصد می‌کنند.

وی ادامه داد: سامانه تلفنی ۱۲۴ هم آماده دریافت شکایت‌ها و گزارش‌های مردمی در زمینه عرضه کالا و خدمات است.

۱۷ هزار واحد صنفی زیر نظر ۴۲ اتحادیه در سبزوار فعالیت دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.