کد خبر : 18652
دیدگاه‌ها برای نقاط حادثه خیز جاده های جغتای اصلاح شدند بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 6 بهمن 1397 - 10:13
-

نقاط حادثه خیز جاده های جغتای اصلاح شدند

خبرگزاری اقتصادی ایران رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای جغتای گفت: سه نقطه حادثه خیز در جاده های این شهرستان شناسایی و تاکنون برای اصلاح و مرمت آنها یک و نیم میلیارد ریال هزینه شده است. سید ابراهیم سیدآبادی افزود: ‘کارگروه کاهش سوانح’ منطقه ریواده عبدل آباد و تقاطعهای ابویسان و ابوچناری

خبرگزاری اقتصادی ایران

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای جغتای گفت: سه نقطه حادثه خیز در جاده های این شهرستان شناسایی و تاکنون برای اصلاح و مرمت آنها یک و نیم میلیارد ریال هزینه شده است.

سید ابراهیم سیدآبادی افزود: ‘کارگروه کاهش سوانح’ منطقه ریواده عبدل آباد و تقاطعهای ابویسان و ابوچناری را به عنوان مسیرهای حادثه خیز در راههای جغتای شناسایی کرده که دو مورد نخست آن در ردیف مناطق حادثه خیز کشوری هستند.
وی ادامه داد: عملیات ایمن سازی، تعریض، روشنایی، نصب رمپها و ایجاد پارکینگ منطقه ریواده عبدل آباد و تقاطع ابویسان با هزینه یک میلیارد ریال انجام شد. علاوه بر آن چون این جاده ها در ردیف نقاط حادثه خیز کشوری هستند اجرای عملیات ایمنی و اصلاح بیشتر آنها به مناقصه گذاشته شده و به زودی عملیات عمرانی آن آغاز می شود. 
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای جغتای گفت: همچنین در نقطه حادثه خیز تقاطع ابوچناری تاکنون رمپهایی ایجاد و نسبت به روشنایی آن اقدام و ۵۰۰ میلیون ریال برای آن هزینه شده است. 
جغتای ۴۰۰ کیلومتر راه شهری و روستایی دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.