کد خبر : 8911
دیدگاه‌ها برای نقد رسانه های گروهی باید منصفانه و سازنده باشد بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 20 تیر 1394 - 17:31
-

نقد رسانه های گروهی باید منصفانه و سازنده باشد

سبزواریان: سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت : نقد رسانه های گروهی باید منصفانه ، سازنده و مفید باشد. رمضانعلی سبحانی فر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : خبرنگاران رسانه های گروهی باید از مطالب و انتقادهایی که جنبه تخریبی دارند خودداری کنند. وی به اهمیت و جایگاه رسانه

sobhanifar01سبزواریان: سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت : نقد رسانه های گروهی باید منصفانه ، سازنده و مفید باشد.

رمضانعلی سبحانی فر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : خبرنگاران رسانه های گروهی باید از مطالب و انتقادهایی که جنبه تخریبی دارند خودداری کنند.

وی به اهمیت و جایگاه رسانه ها اشاره کرد و یادآورشد: اصحاب رسانه با اخبار امیدآفرین، سازنده و مثبت می تواند اهداف متعالی انقلاب و نظام اسلامی را بازگو کند.

سبحانی فرد ادامه داد: خبرنگاران و روزنامه نگاران باید در انعکاس اخبار و اطلاع رسانی ، امانتداری را حفظ کرده و واقعیت ها را انعکاس نمایند .

نماینده مردم شهرستان های سبزوار ، جوین ،جغتای ،خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی ، خبرنگاران را پل ارتباطی بین مردم و مسوولان دانست و اظهار کرد: رسانه ها باید مشکلات مردم را به گوش مسوولان رسانده و از طرفی عملکرد مسوولان را نیز انعکاس دهند .

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی شغل خبرنگاران و روزنامه نگاران را حساس ، سخت و با ظرافت دانست و گفت : نقش و جایگاه خبرنگاران در جامعه بر کسی پوشیده نیست .

وی همچنین با اشاره به خدمات فراوان دولت یازدهم در عرصه های مختلف گفت : خبرنگاران باید خدمات ارائه شده مسوولان را اطلاع رسانی کنند تا باعث ایجاد انگیزه و دلگرمی بیشتر آنان شود .

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: رسانه های گروهی نقش بسزایی در توسعه و پیشرفت جامعه و رفع مشکلات مردم دارند .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.