کد خبر : 1461
دیدگاه‌ها برای نمایشگاه دائمی در سبزوار ایجاد می شود بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 مرداد 1393 - 17:58
-

نمایشگاه دائمی در سبزوار ایجاد می شود

سبزواریان.کام: مدیرعامل سازمان میادین و فراورده های کشاورزی شهرداری سبزوار گفت: نمایشگاه دائمی و منطقه ای در سبزوار ایجاد می شود. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، ابوالفضل صانعی با بیان مطلب فوق افزود: قرار است این نمایشگاه با مشارکت شهرداری و بخش خصوصی فعلا در ضلع غرب پایانه مسافربری سبزوار با اعتباری بالغ بر

سبزواریان.کام: مدیرعامل سازمان میادین و فراورده های کشاورزی شهرداری سبزوار گفت: نمایشگاه دائمی و منطقه ای در سبزوار ایجاد می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، ابوالفضل صانعی با بیان مطلب فوق افزود: قرار است این نمایشگاه با مشارکت شهرداری و بخش خصوصی فعلا در ضلع غرب پایانه مسافربری سبزوار با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال و سازه های سبک راه اندازی شود.

وی با اظهار اینکه احتمالا پس از اتمام مدت قرارداد مکان نمایشگاه تغییر یابد، ادامه داد: سازه های این نمایشگاه با استانداردهای روز مهندسی طراحی شده بگونه ای که اگر مکان نمایشگاه نیز تغییر یابد بدون صرف هیچ هزینه ای این سازه ها به مکان جدید انتقال lمی یابد.

صانعی با بیان اینکه مهندسین سبزواری طراحی و اجرای این نمایشگاه را بر عهده دارند، گفت: در حال حاضر اجرای این طرح عمرانی در حال گذراندن مصوبه در شورای اسلامی شهر است.

مدیرعامل سازمان میادین و فراورده های کشاورزی شهرداری سبزوار ابراز امیدواری کرد: اجرای این طرح در سال جاری گامی موثر در توسعه شهر سبزوار باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.